Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar skriva ”Brev från (mitt namn)”Jag stör mig på att jag ofta har så svårt att komma på vad jag ska skriva som ämne när jag skickar mail. Särskilt när det gäller folk som jag inte har mailat så mycket med innan.
Jag kör med månadens namn, eller nu senast "Snart påsk".Jag brukar skriva ”Brev från (mitt namn)”
Usch och blä lider med dig!Jag stör mig på att en av tjejerna i stallet hade fyllt kvällshinken hela vägen upp till kanten med varmt mash-vatten, olja och nyponpulver och ställt den uppe på kvällshyllan. Gissa vem som fick typ en liter kräkluktande vätska på sig vid fodringen? Inte ok det lär ju inte heller gå bort i tvätten och det gick igenom fyra lager kläder så jag fick sån vätska i naveln till och med
Jag brukar skriva ”Brev från (mitt namn)”
Ah, nä det här är lite mer professionella sammanhang så det funkar inte så bra tyvärr. Men tack ändå!Jag kör med månadens namn, eller nu senast "Snart påsk".
Då kan du väl skriva några ord om vad mailet handlar om?Ah, nä det här är lite mer professionella sammanhang så det funkar inte så bra tyvärr. Men tack ändå!
Jo, men det är ju det som är så svårt ibland! Att summera allt under ett ämne bara, särskilt när man tar upp flera olika saker i samma mail. Men det är inget större problem alltså, jag skickar en väldig massa mail varje dag och brukar inte ha så svårt för det, men vissa dagar (som igår) tryter inspirationen mer än andraDå kan du väl skriva några ord om vad mailet handlar om?
Det är effekten av #metoo. Skitbra och inte ett dugg störigt! Bort med mörkertalet!Mest bara jag som stör mig på saker så jag stör mig vidare då ...
"Enligt Brå ökade antalet anmälda våldtäkter och sexuella ofredanden i fjol. 7 370 våldtäkter anmäldes, en ökning med 654 anmälningar eller tio procent. Sexuella ofredanden ökade med 3 procent till 11 000 anmälda brott och sexuellt tvång och utnyttjande ökade med 7 procent till 1 330. Antalet anmälningar om våldtäkt mot barn ökade med 17 procent. "
Det stör mig.