Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får inte kräkas i toaletten heller då.”Spola bara ner kiss, bajs och toapapper i toan.”
Men vi som har mens då? Ska vi kissa genom filter? Kasta det blodiga toapappret i papperskorgen?
Ja, jag vet att det är helt orimligt att störa sig på. Men ändå!
Jag säger grattis/vad roligt/osv. Det är välment, sen får folk ta det, tänker jag.
DUMPAAtt sambon har druckit upp all cola.
Jag måste köpa nya jobbskor. Det kan vara den absolut tråkigaste tusenlappen att spendera
Kan inte jobbet stå för det om du ska använde skorna specifikt på jobbet?
Funkar inte med ny sula?Nix. Uniform får vi men inte skor. Förr fick man skor men det var så svårt att hitta ett fåtal modeller till alla så det togs bort.
Jag tycker att vi borde få skobidrag men det är inte aktuellt än.
Jag sliter ut ett par skor per år och då används de endast på jobbet. (Använder inte svarta sneakers privat. Jag föredrar färgglada skor )
Funkar inte med ny sula?
Mja, här kan man om man har bra tumme med persedelgubbarna få samma skor som de intagna får som permisskor, svarta och supersköna . Brukar kunna krana iväg ett par när jag behöver nya.Nix. Uniform får vi men inte skor. Förr fick man skor men det var så svårt att hitta ett fåtal modeller till alla så det togs bort.
Jag tycker att vi borde få skobidrag men det är inte aktuellt än.
Jag sliter ut ett par skor per år och då används de endast på jobbet. (Använder inte svarta sneakers privat. Jag föredrar färgglada skor )