Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att vi ska få 40 cm snö till när det redan är typ 1 meter :arghh: Hela vintern har bestått av stort snöfall -> plusgrader som orsakar vattenmassor på vägarna -> blankis -> tunt snö över blankis... och sen har det börjat om :mad:

Jag stör mig på att jag har frågat två företag nu efter reservdelar till min dator, men det finns inga för den är tydligen för gammal... :S Usch, hemska konsumtionssamhälle!

//r

Människor med penis borde få prova på hur "trevligt" det är att städa en toalett som är helt jävla fläckig av kiss. Då kanske dom skulle lära sig att sitta ner och kissa om dom inte kan styra pittfanskapet :arghh::rage:
Och säger man till så får man sig en jävla avhyvling :banghead: när jag jobbade och städa på fabrik så blev vi så less på gubbarna att vi slutade städa deras toalett. Det var inte populärt men dom skärpte till sig sen :devil:

Jag stör mej så på att jag drägglar så förbaskat när jag ska sova. Jättejobbigt när man är i läget sover men ändå inte och vaknar och så är kudden pissesur :yuck: och eftersom jag har svårt med insomnadet så slutar det med att hela kudden är blöt och äcklig :meh:

Stör mig på att mina egna naglar verkar växa så jäkla fort nu när jag fixat fejknaglar, blir så dyrt behöva göra om dom oftare än jag tänkt mig :cautious:

Att all sorg och sömnlösa nätter har gjort min hjärta till kola. Perfekt när allt känns botten att man konsekvent glömmer att skruva på locket på förpackningar och måste lägga massa extratid på att städa. En av mina bästa vänner ringde och jag kunde bara inte höra vem det var. Lyckligtvis ropade hon på sin hund innan det blev riktigt pinsamt. Av mig och hunden tror jag absolut att hunden mår bättre för tillfället.

Det här förbannade "heads up" i tid och otid och i alla sammanhang? Det är SÅ vedervärdigt fult och det irriterar mig så oerhört varje gång jag tvingas läsa eller höra eländet. Nu senast i ett töntigt och störande mejl:

"HEADS UP - alla hjärtans dag närmar sig!"

Hur mycket gladare/mer uppmärksam/mer intresserad/mer köpsugen blir jag för att ett budskap börjar med den idiotiska frasen, i stället för att bara komma till den egentliga saken: "Alla hjärtans dag närmar sig. Var ute i god tid med alla hjärtans dag-present till din kära, eller unna dig själv något riktigt fint om du är singel."

Det går även bra, trots att det är 2018!, att både komma med och tacka för info eller information, utan att huvudet måste lyftas upp. På engelska, för att göra allt så mycket fräckare. Och om det inte är ren information så kanske fraserna "pass på!" eller "tänk på!" kunde vara ett alternativ om det nu är nödvändigt att alls trycka in.

Senast ändrad:
Jag vet inte om det är min fantasi - antagligen - men som ytterligare tillägg till hur mycket jag retar mig på allt tjatande om att ge någon en "heads (f'**king) up", så associerar jag gärna uttrycket till att rätt och slätt "give head". :cautious:

Att all sorg och sömnlösa nätter har gjort min hjärta till kola. Perfekt när allt känns botten att man konsekvent glömmer att skruva på locket på förpackningar och måste lägga massa extratid på att städa. En av mina bästa vänner ringde och jag kunde bara inte höra vem det var. Lyckligtvis ropade hon på sin hund innan det blev riktigt pinsamt. Av mig och hunden tror jag absolut att hunden mår bättre för tillfället.
Om det är till någon tröst, vilket det såklart inte är, men vi är två :cry:

Jag stör mig något oerhört när andra bilister kör om i mörker före backkrön, i synnerhet som i morse när det var dåligt väder och han(?) väljer att köra om mig + framförvarande trots att det inte finns någon sikt. :banghead:

Nej, det är ingen garanti att det inte kommer en bil från andra hållet bara för att du inte ser något pga helljusen på bilen du kör om! :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
87 805
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 701
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008