Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och säger man till så får man sig en jävla avhyvling när jag jobbade och städa på fabrik så blev vi så less på gubbarna att vi slutade städa deras toalett. Det var inte populärt men dom skärpte till sig senMänniskor med penis borde få prova på hur "trevligt" det är att städa en toalett som är helt jävla fläckig av kiss. Då kanske dom skulle lära sig att sitta ner och kissa om dom inte kan styra pittfanskapet
Vad har du för dator och vad är det du behöver?Jag stör mig på att jag har frågat två företag nu efter reservdelar till min dator, men det finns inga för den är tydligen för gammal... :S Usch, hemska konsumtionssamhälle!
//r
Att tråden om Kamprads död har döpt honom till Ingar
Folk som frågar om jag har några barn, än
Sedan när jag svarar att jag inte vill ha några ges det en klapp på huvudet och en förklaring om att jag ändrar mig nog snart 
Känner igen mig, skulle sterilisera mig själv om det inte var så förbannat dyrt och involverade psykologsamtal.Folk som frågar om jag har några barn, än
Sedan när jag svarar att jag inte vill ha några ges det en klapp på huvudet och en förklaring om att jag ändrar mig nog snart 
Känner igen mig, skulle sterilisera mig själv om det inte var så förbannat dyrt och involverade psykologsamtal.
Sånt slipper män om dom vill knytta om rören
Om det är till någon tröst, vilket det såklart inte är, men vi är tvåAtt all sorg och sömnlösa nätter har gjort min hjärta till kola. Perfekt när allt känns botten att man konsekvent glömmer att skruva på locket på förpackningar och måste lägga massa extratid på att städa. En av mina bästa vänner ringde och jag kunde bara inte höra vem det var. Lyckligtvis ropade hon på sin hund innan det blev riktigt pinsamt. Av mig och hunden tror jag absolut att hunden mår bättre för tillfället.