Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
:D:p det är väl som ögonen på dessa två <- så härjat tolkat den iaf :)
Japp, kommer från anime, typ såhär:
718de9505173957dc1c9e8e5f67762e849903e83_hq.jpg

Jag använder hellre ^^ än :) av någon anledning. Som att (det osynliga) leendet når ögonen, till skillnad från :) vars ögon är helt "neutrala", om nån fattar vad jag menar :D

Att jag sitter här "on hold" med postnord i luren och kom att tänka på att jag inte har en susning om vad on hold heter på svenska, om vi ens har ett sånt begrepp?! :cautious:

Stör mig på att det blivit nån felkoppling på mig så att mitt kaffe börjat smaka "bränt" och konstigt. Svårt att beskriva men det känns som att det både smakar och luktar samtidigt, och denna känsla kan jag få även när jag inte dricker kaffe (men oftast kopplat till det). :yuck::wtf:

Har en sambo som är så usel på att släcka efter sig, vilket alltid stör mig. Inte för att det kostar utan mest bara för att det är så onödigt att det är tänt när ingen är där.
Lite så är min med, men ingen av oss hade varit på altan och värmen där används inte i vanliga fall.

Stör mig på att jag tycks ha fått influensan som går nu :arghh::meh:

Stör mig på att SBK har löjligt höga krav på hur gammalt ett läkarutlåtande måste vara för att man ska få genomgå lämplighetstest inför utbildning av assistanshund. Det är skitsvårt att få läkartid här bara för att få ett intyg skrivet, och jag kommer troligen bli sjukpensionär i år ändå pga min problematik, men tydligen duger inte det som bevis på att jag har en permanent funktionsnedsättning. Nevermind att jag haft diagnos sen jag var 14 och kan plocka fram en hel trave med dokument som styrker hur mycket besvär jag har.

Nu känner jag mig minst sagt besviken. Förhoppningsvis blir jag med hund i år, och jag hade en förhoppning att så småningom kunna utbilda den till assistanshund. Men nu försvann motivationen att ens dra igång den processen. Jävla byråkrati som sätter käppar i hjulet. :(

Jag stör mig på att mjölkförpackningarna har skruvkork nu så man inte ser vilka som är öppnade! Visst, praktiskt om man ska transportera en öppnad förpackning, men ja... Som på jobbet, fullt med mjölk i kylen.. svårt o avgöra om en förp är öppen eller oöppnad om det bara är taget lite ur den... o så öppnar man en ny o har massa öppnade heja... man kunde ha skrivit på dem iofs, men det hade nog bara jag själv orkat med :P *gnäll gnäll gnäll*

//r

Stör mig på min stresskänslighet. Hade mammografitid idag, första gången så var lite nervös och hade orolig mage. Fick en felaktig faktura som stressade upp mig och magen lite till. :down:
Gick inte att omboka via mvk så ringde och fick en ny tid men tror jag måste boka om den igen eftersom jag ska till neuropsyk dagen efter = stressigt. :arghh:
:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
87 785
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 701
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008