Ja skulle fasen inte förvåna mig.Spöke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja skulle fasen inte förvåna mig.Spöke.
 det är väl som ögonen på dessa två <- så härjat tolkat den iafJag trodde att det föreställde ett par ögonbryn som vederbörande viftar lite pillemariskt med typ.. det ser ju inte ut som ögon.
Ja skulle fasen inte förvåna mig.
Japp, kommer från anime, typ såhär: det är väl som ögonen på dessa två <- så härjat tolkat den iaf
"på vänt" !?Att jag sitter här "on hold" med postnord i luren och kom att tänka på att jag inte har en susning om vad on hold heter på svenska, om vi ens har ett sånt begrepp?!
Men... Det låter ju jättekonstigt Eller så är det jag som är skadad av all engelska"på vänt" !?
Jag vet, det låter helfel, men används ofta.Men... Det låter ju jättekonstigt Eller så är det jag som är skadad av all engelska
Lite så är min med, men ingen av oss hade varit på altan och värmen där används inte i vanliga fall.Har en sambo som är så usel på att släcka efter sig, vilket alltid stör mig. Inte för att det kostar utan mest bara för att det är så onödigt att det är tänt när ingen är där.