Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig något oerhört när andra bilister kör om i mörker före backkrön, i synnerhet som i morse när det var dåligt väder och han(?) väljer att köra om mig + framförvarande trots att det inte finns någon sikt.
Nej, det är ingen garanti att det inte kommer en bil från andra hållet bara för att du inte ser något pga helljusen på bilen du kör om!
Jag tänkte inte alls på vilket märke eller modell det var, här förekommer idiotier med allt från A-traktorer till SUV:ar.Får jag gissa på att det var en Audi modell nyare? Här uppe utförs 90% av alla idiotiska omkörningar av just Audiförare...
Jag tänkte inte alls på vilket märke eller modell det var, här förekommer idiotier med allt från A-traktorer till SUV:ar.
Får jag gissa på att det var en Audi modell nyare? Här uppe utförs 90% av alla idiotiska omkörningar av just Audiförare...
Eller en BMW...
Generellt tycker jag "skiboxarna" är värst (de sitter ofta på en SUV), det märks så tydligt att det är sörlänningar på väg till Åre. 321:ans dike brukar vara strösslat med dem när det är som värst väglag Fyrhjulsdrift är bra så länge man har grepp men du stannar inte snabbare och du sätter dig ännu längre ut i spenaten och hårdare fast när det släpper
Det är sträckan Åre-Järpen där Audibilarna tar extra fart
Typ igår snörök och noll sikt. Då är det en som kör om både mig och lastbil ÖVER ett krön
En arbetskamrat blev prejad av en mötande omkörare på den sträckan. Långtradarchauffören som blev omkörd var snabb och hann få regnumret. Idiotens försvar löd "Ja blev bländad av solen så jag såg inget"... Åkte dit för både vårdslös körning och smitning.
- Folk som skriver ect istället för etc.
- Amerikanare i min resegrupp på Facebook som inte kan skriva ord i plural. "Hi lady's!" ect ect i all evinnerlig tid.
När jag öppnade den här tråden nu så var det för att det skriva "Den som först skrev Tack för insläpp på facebook ska DÖ"Folk som måste skriva "Tack för insläpp" i grupper på fejjan. Gärna i jättestor text på färgad bakgrund.
Melodifestivalen sluta visa skiten