Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snön vräker fortfarande ner.Snö ...
Här med...Snön vräker fortfarande ner.
Det är tragiskt på riktigtJag lider verkligen med den delen av den svenska befolkningen som inte gillar mellon () "ni" går ju verkligen all in där i väst över det.
Vi i Finland har ju som bekant inte haft speciellt mycket framgång i ESC, så i år beslutade de att skippa uttagningarna helt. De valde en artist och låt, så var det klart.
De tänkte väl att det ändå går åt skogen, så varför bränna en massa pengar i onödan på det
Åh, jag bara väntade på den! TACK!Styrkekram!
Här oxå med halvtimmes uppehåll för sol, jag som trodde det var klartHär med...
Det slutade snöa här för en bra stund sen, till och med så molnen lättar och himlen tittar fram. Lär bli kallt i natt, brrr.Här oxå med halvtimmes uppehåll för sol, jag som trodde det var klart
Byta?Det slutade snöa här för en bra stund sen, till och med så molnen lättar och himlen tittar fram. Lär bli kallt i natt, brrr.
Visa bifogad fil 10925
Beror på, vad har du att erbjuda?Byta?
Önskar det kom här också. Snö, snö, massor med snö, minst en halv meter kan det få vräka ner inatt.Snön vräker fortfarande ner.
Snö, snö å mer snöBeror på, vad har du att erbjuda?
Självklart är du jättekrängt och du måste skicka med en selfie med filter, fotad snett uppifrån med duckface.Jag åt glass till efterrätt. Glassen ska innehålla 16 procent kakdeg.
Efter att halva byttan är noggrant kontrollerad () så har jag hittat exakt en liiiten kakdegsplutt. (Resten av glassen ser inte heller ut att bestå av massa kakdeg.)
Nu funderar jag på om jag är tillräckligt kränkt för att skicka ilskna mejl till såväl tillverkare som butik och Aftonbladet.
Folk som byter rad varje gång de börjar en ny mening. Jag tycker det blir jättejobbigt att läsa!
Nääää, då avstår jag.Snö, snö å mer snö
Oh no! Har full förståelse för känslan.Nej men GUD så bra att jag just råkade få se vem som vinner Masterchef Australia i säsongen som börjar I KVÄLL.
Förstår detNääää, då avstår jag.