Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag lider verkligen med den delen av den svenska befolkningen som inte gillar mellon (:p) "ni" går ju verkligen all in där i väst över det.
Vi i Finland har ju som bekant inte haft speciellt mycket framgång i ESC, så i år beslutade de att skippa uttagningarna helt. De valde en artist och låt, så var det klart.
De tänkte väl att det ändå går åt skogen, så varför bränna en massa pengar i onödan på det :D
Det är tragiskt på riktigt :(

Här oxå med halvtimmes uppehåll för sol, jag som trodde det var klart :mad:
Det slutade snöa här för en bra stund sen, till och med så molnen lättar och himlen tittar fram. Lär bli kallt i natt, brrr.

IMG_2311.webp

Stör mig på att jag har flera finnar på gång, kan känna dem men de är inte mogna nog att sticka hål på och tömma. :devil:
Ett annat störningsmoment är att jag sov för länge idag. :(

Snön vräker fortfarande ner.:rage::rage::rage:
Önskar det kom här också. Snö, snö, massor med snö, minst en halv meter kan det få vräka ner inatt. :banana::banana::banana:

Hästarna och hönsen har mat och vatten, jag ska bara flytta en frys och sen ta in flera IKEA-kassar med ved så kan snön få vräka ner medan jag och katterna och hundarna myser i soffan i lågornas sken. :heart

Jag åt glass till efterrätt. Glassen ska innehålla 16 procent kakdeg.
Efter att halva byttan är noggrant kontrollerad (:D) så har jag hittat exakt en liiiten kakdegsplutt. (Resten av glassen ser inte heller ut att bestå av massa kakdeg.)

Nu funderar jag på om jag är tillräckligt kränkt för att skicka ilskna mejl till såväl tillverkare som butik och Aftonbladet.

Jag åt glass till efterrätt. Glassen ska innehålla 16 procent kakdeg.
Efter att halva byttan är noggrant kontrollerad (:D) så har jag hittat exakt en liiiten kakdegsplutt. (Resten av glassen ser inte heller ut att bestå av massa kakdeg.)

Nu funderar jag på om jag är tillräckligt kränkt för att skicka ilskna mejl till såväl tillverkare som butik och Aftonbladet.
Självklart är du jättekrängt och du måste skicka med en selfie med filter, fotad snett uppifrån med duckface. :up:

Folk som byter rad varje gång de börjar en ny mening. Jag tycker det blir jättejobbigt att läsa! :o

Åh, vad jag håller med! Den tidigar förvaltningschefen på mitt jobb gjorde det jämt. Där störde det mig ännu mer, sitter du på en hög position måste du väl veta hur du skriver ett mail på vettigt sätt O_o

Stör mig på att så fort jag har lite extra att göra (jobb tre timmar igår, sex timmar idag, i övrigt student) så får jag blåsor på tungan. :cautious::meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
87 971
Senast: Bexzor
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 701
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008