Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Önskar det kom här också. Snö, snö, massor med snö, minst en halv meter kan det få vräka ner inatt. :banana::banana::banana:

Hästarna och hönsen har mat och vatten, jag ska bara flytta en frys och sen ta in flera IKEA-kassar med ved så kan snön få vräka ner medan jag och katterna och hundarna myser i soffan i lågornas sken. :heart
Tycker du det här är tillräckligt med snö?
dnpc4wq.jpg

Jag vägrar klaga på snön, men är ju lite besvärligt när staketen inte räcker till.

Stör mig på nästäppa :rage: och att jag måste lägga en massa pengar på nässpray.
Jo jag vet att det kan gå att vänja av sig men jag tar en medicin som orsakar nästäppa så det skulle bli svårt. :(

Gick med full fart in i en vass metallkant tidigare idag, slog i ovansidan av foten. Gör ont att ha skor nu :down:

Tycker du det här är tillräckligt med snö?
dnpc4wq.jpg

Jag vägrar klaga på snön, men är ju lite besvärligt när staketen inte räcker till.
Ser lite lite ut, knädjupt. :p

Stör mig på att det tar sån tid att frosta av frysen! Tur det ska vara -9 här inatt enligt prognos, alla frysvaror ligger nerpackat i IKEA-kassar i groventrén där det inte är någon värme på.:grin:

Byter gärna till mig snö!!! Har mängder med regn och blåst att erbjuda -never ending

Stör mig på att min man ska se på Bron varenda söndag, tycker den är tråkig.

Stör mig på att jag varit dunderförkyld sen strax efter nyår.

Och att min chef är irriterad över mina två sjukskrivningar på en vecka styck. Och att jag pga kass chef är rädd att min provanställning inte kommer få gå över i tillsvidare 1 april för att nämnda chef tycker att jag krånglar med för mkt sjukskrivning/VAB:meh::down:

Och ögoninflammation. Herrejävlar vad jag stör mig på ögoninflammationer! Satans påfund!:rage:

Stör mig på att semlorna inte ens verkar ha marsipantuppkammar längre?? Hallå?? visst minns ni väl att de ska ha såna? Gröna, rosa eller gula?

//r

@mandalaki Ja, jag hittar ju inte ens nån bild på såna :cry: så kan inte visa, men jag vet att jag inte inbillat mig. Kanske kammen också var gjord av mandelmassa, men den satt uppepå (fast har funderat om den satt fast i en extra gräddklick på locket eller hur den satt? haha) semlan och var som sagt rosa, grön eller gul. Kommer ihåg det väl sen jag var liten och gick på kondis :)

//r

@mandalaki Ja, jag hittar ju inte ens nån bild på såna :cry: så kan inte visa, men jag vet att jag inte inbillat mig. Kanske kammen också var gjord av mandelmassa, men den satt uppepå (fast har funderat om den satt fast i en extra gräddklick på locket eller hur den satt? haha) semlan och var som sagt rosa, grön eller gul. Kommer ihåg det väl sen jag var liten och gick på kondis :)

//r
Oj, det här har jag aldrig sett!

//r
Aldrig sett, faktiskt. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
87 991
Senast: Bexzor
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 701
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008