Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar det sändas ganska snart efter säsongsstart i Sverige?Jag stör mig på att Bron fortfarande itne fått något startdatum här i England...
Förra säsongen tog det lång tid innan den hade premiär här, men de annonserade ut i slutet av november att den "kort" efter svpremiären skulle ha premiär här. Men det stämde ju uppenbarligen inte.Brukar det sändas ganska snart efter säsongsstart i Sverige?
Åh, jag hatar också den. Har efter alla år inte ens lyckats fatta vad den ska symbolisera? Är det ett par ögon eller?Folk som på fullaste allvar använder den här fula jävla "smileyn": ^^
Gör folk fortfarande det? Jag trodde att den var utdöd.Folk som på fullaste allvar använder den här fula jävla "smileyn": ^^
Haha ingen aning! Och den retar gallfeber på mig!Åh, jag hatar också den. Har efter alla år inte ens lyckats fatta vad den ska symbolisera? Är det ett par ögon eller?
Jodå, den är alive and kicking bland annat här på Buke .Gör folk fortfarande det? Jag trodde att den var utdöd.
Har frågat en jag brukar chatta med, som även är flitig användare av "smileyn" () som bekräftade det jag trodde. Det ska föreställa ett par glada ögon. Frågan är varför man inte bara kan göra en normal glad smiley då??Haha ingen aning! Och den retar gallfeber på mig!
Det har jag inte noterat, tack och lov. Mina ögon sorterar nog bort det.Haha ingen aning! Och den retar gallfeber på mig!
Jodå, den är alive and kicking bland annat här på Buke .
Folk som på fullaste allvar använder den här fula jävla "smileyn": ^^
Åh, jag hatar också den. Har efter alla år inte ens lyckats fatta vad den ska symbolisera? Är det ett par ögon eller?
Gör folk fortfarande det? Jag trodde att den var utdöd.
Nu kommer jag tänka på den varje gång jag ser ditt nick.Känner mig inte ett dugg träffad ^^ Det är typ den enda smileyn jag använder!
Gör så!Nu kommer jag tänka på den varje gång jag ser ditt nick.
Att man ska behöva använda tusen -smileys för att inte uppfattas som TVÄR och SUR i skriftspråk numera. Måste det vara så jävla nödvändigt? Kan jag inte bara få vara neutral liksom?!
Jag trodde att det föreställde ett par ögonbryn som vederbörande viftar lite pillemariskt med typ.. det ser ju inte ut som ögon.Har frågat en jag brukar chatta med, som även är flitig användare av "smileyn" () som bekräftade det jag trodde. Det ska föreställa ett par glada ögon. Frågan är varför man inte bara kan göra en normal glad smiley då??
Jag tror inte att det är ett nytt uttryck, jag har i alla fall inte sett det någonstans. Jag och @niphredil kallar våra föräldrar det för att göra det smidigare i vår familjegrupp på WhatsApp.
Stör mig på att lyset och infravärmen på min altan stod på när vi kom hem! Har ingen aning om hur det slagits på och hur länge det varit igång (eller hur dyrt det kommer bli när elräkningen kommer ) Det KAN vara nåt av barnen men de har aldrig rört den förut och är knappt på baksidan heller. De leker alltid på framsidan.