Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter en utlandsresa stör jag mig på bäbisar som skriker oavbrutet i två timmar i sträck på ett flygplan tre decimeter ifrån mig. (Stör mig konstant på bäbisar, men det var VIDRIGT!!)

Rökare. Råka hamna bakom någon som nyss rökt i en kö/buss eller på en uteservering, strand, gata, osv.

Kackerlackor. Överallt. Och ett hotell med dålig service angående det problemet.

Snor. Otrevlig.

Tenta på onsdag och tusen saker att förstå till dess.

I övrigt är jag inte en bitter människa :rofl:

Stör mig på att lyset och infravärmen på min altan stod på när vi kom hem! :eek: Har ingen aning om hur det slagits på och hur länge det varit igång (eller hur dyrt det kommer bli när elräkningen kommer :crazy::nailbiting:) Det KAN vara nåt av barnen men de har aldrig rört den förut och är knappt på baksidan heller. De leker alltid på framsidan.

C60547C7-098C-40BB-BC07-A3DE06BF12BA.webp
Jag tror inte att det är ett nytt uttryck, jag har i alla fall inte sett det någonstans. Jag och @niphredil kallar våra föräldrar det för att göra det smidigare i vår familjegrupp på WhatsApp. :)

Mapa används här med efter att ha överdoserat på Pipi, Pupu och Rosemari och jakten på Mapa för 7 år sedan.

Stör mig på att lyset och infravärmen på min altan stod på när vi kom hem! :eek: Har ingen aning om hur det slagits på och hur länge det varit igång (eller hur dyrt det kommer bli när elräkningen kommer :crazy::nailbiting:) Det KAN vara nåt av barnen men de har aldrig rört den förut och är knappt på baksidan heller. De leker alltid på framsidan.

Spöke.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
94 95 96
Svar
1 909
· Visningar
87 609
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 701
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008