Jävla ångest som aldrig ger sig. Är dessutom trött och ont i kroppen. Vet inte om jag är på väg att bli sjuk eller om det är ångesten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det mamman som är svensk? Får upp henne också, visar barnens skollunch hon packar?En svensk "influenser" (?) som bor i USA dyker med ojämna mellanrum upp i mina sociala medier, och jag tror jag blir tokig ibland, haha! Denna gång FLYGER de från sin hemort någonstans till ett IKEA för att gå på julbord. Vem gör ens något sådant?!
Det är tydligen brist just nu pga ökade priser på kakao, jag har börjat snåla som sjutton på det vi har hemmaMitt största beroende - oboy - är slut i de butiker jag varit hos senaste veckorna
Precis!Är det mamman som är svensk? Får upp henne också, visar barnens skollunch hon packar?
Göra egen choklad kanske inte blir samma?Mitt största beroende - oboy - är slut i de butiker jag varit hos senaste veckorna
De flög hem till hennes mamma, barnens mormor, och passade på att gå på julbord då. De flög inte för det.En svensk "influenser" (?) som bor i USA dyker med ojämna mellanrum upp i mina sociala medier, och jag tror jag blir tokig ibland, haha! Denna gång FLYGER de från sin hemort någonstans till ett IKEA för att gå på julbord. Vem gör ens något sådant?!
Så måste jag ha missuppfattat fel, för i videon lät det verkligen som att "jag och (barn) flyger för att äta på Ikea, stackars (annat barn) som måste stanna hemma pga grej i skolan". Följer inte henne alls, utan hon swishar förbi i mitt flöde med ointressanta videor och gäll röstDe flög hem till hennes mamma, barnens mormor, och passade på att gå på julbord då. De flög inte för det.
Haha! Var tvungen att leta upp videon: https://www.instagram.com/reel/DDrxLSzMeGc/?igsh=NGt2emRlZXd6Z2F1De flög hem till hennes mamma, barnens mormor, och passade på att gå på julbord då. De flög inte för det.
Nja, tycker inte det blir lika gott men fylls det inte på i hyllorna får jag nog göra det emellanåtGöra egen choklad kanske inte blir samma?
Antingen så sa hon det tidigare eller så är det för att följarna vet att de nyligen flyttat från Utah till Arizona.Haha! Var tvungen att leta upp videon: https://www.instagram.com/reel/DDrxLSzMeGc/?igsh=NGt2emRlZXd6Z2F1
Här nämner hon noll om att de flyger över helgen för att träffa mormor, utan hon säger uttryckligen att de ska flyga för att gå på julbord. Click/ragebate på denna video kanske..
Ingen aning men stör mig ändå på att hon i denna video får det att låta som att de flyger för att äta julbordAntingen så sa hon det tidigare eller så är det för att följarna vet att de nyligen flyttat från Utah till Arizona.
Mitt största beroende - oboy - är slut i de butiker jag varit hos senaste veckorna
Jag uppfattade det inte alls så.Ingen aning men stör mig ändå på att hon i denna video får det att låta som att de flyger för att äta julbord
Kolla cellbes, köpte storblommiga där till sommarstugan1. Jag sover inte.
2. Jag vill ha nya mörkläggningsgardiner till sovrummet. Hittar nästan bara fula enfärgade . Jag vill ha mönstrade och med öljetter för upphängning.
Är du lite händig? Jag hade också problem att hitta en grind för ett vettigt pris att ha mellan vår hall och vårt vardagsrum - så jag byggde en enkel vikgrind i tre delar. Inte svårt och väldigt mycket billigare än en färdigköpt. Inte världens snyggaste grind men den fyller sin funktion!Jag stör mig mer än rimligt mycket på att det inte verkar finnas vanliga klassiska fällgrindar för att sätta i dörren till köket så att Marodören inte kommer in där konstant. Vi har inte plats för en svänggrind och en rullgardinsvariant är onödigt dyr. Om jag inte ska beställa via amazon vill säga
Jag är väl helt okej händig men jag har en pappa som är himla händig och som älskar att hjälpa till och göra saker nu som pensionär så kan fråga honom om han kan hjälpa tillÄr du lite händig? Jag hade också problem att hitta en grind för ett vettigt pris att ha mellan vår hall och vårt vardagsrum - så jag byggde en enkel vikgrind i tre delar. Inte svårt och väldigt mycket billigare än en färdigköpt. Inte världens snyggaste grind men den fyller sin funktion!
Typ... en sån här? Eller en begagnad liknande?Jag stör mig mer än rimligt mycket på att det inte verkar finnas vanliga klassiska fällgrindar för att sätta i dörren till köket så att Marodören inte kommer in där konstant. Vi har inte plats för en svänggrind och en rullgardinsvariant är onödigt dyr. Om jag inte ska beställa via amazon vill säga