Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Hittar inte tråden för dumma frågor, kanske denna är bättre där?
Varför doppas eller förses bakverk med extra saker som mer socker? Fikabröd är söta nog. Har precis fått hem saffransmunkar och de var täckta av äckligt (i mitt tycke) strösöcker :eek:. Köpte i förra veckan saffranslängd och det var täckt av pärlsocker trots stor söta utan.
Det är nog inte mestadels för att lägga till extra sötma utan för att lägga till lite "crunch". Det knastrar gott när man äter vetelängd eller bullar med pärlsocker :) .

Att allt på jobbet krånglar. Pågående jobb i en maskin blir bara fel och jag förstår inte varför. Andra maskinen jag försöker få igång förstår jag inte hur jag ska lösa. Allra mest stör jag mig på att jag blir så oerhört påverkad. Är så nära att bryta ihop av stressen.

Har sönder en sak, köper ett set av samma sak, lägger fram de som behövs, tror mig sortera, lägger tillfälligt på en hylla= inte många min, kommer på att jag ska hämta en förvaringslåda... Där slutar spåret efter en av de viktigare delarna. För. I. HELVETE?! Inget som skulle gå att komplettera utan att köpa ett nytt set...

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 415
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 368
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
597
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 801
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar