Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som bara läst rubriken tidigare trodde att det var pga att det gick vinterkräksjuka som dom ville avboka.Den här artiklen gör mig jättesur - tänk att vara så in i bomben egoistisk så att man riskerar att smitta en massa människor om man inte får som man vill (sedan tycker jag absolut att man ska få avboka utan avdrag i sådana här fall):
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5EymGX/paret-far-inte-avboka-julbord-pa-tyrolen-trots-kraksjuka
Stör mig på att Pontus-mannen med den blå jackan inte får mer uppmärksamhet.
Musikhjälpen-profil
Ok, jag har aldrig tittat på det.Musikhjälpen-profil
Så olika det kan vara, jag gillar verkligen stilen som de brukar ha och de artister jag lyssnar på brukar se ut typ så.Jag klagar vidare... Varför är de musiker/artister som är med i På spåret så.. pretto? För att vara med verkar det finnas en klädkod och ett kroppspråk som är ganska snäv. Det tar bort mitt fokus från deras talang. Folk får klä sig hur de vill men i det här programmet känns det så udda styrt. Så ser inte någon artist ut som jag ser i andra sammanhang, och det känns creepy varje gång en mustaschman jammar loss lite styltat på gitarren eller basen i sin särskilda skjorta...
De avsåg ju inte att gå från början, men behöver man betala en ganska saftig summa förstår jag att det är lockande. Jag har själv jobbat inom restaurang och kan förstå behovet av avgift för no-show, men tycker nog att Tyrol drog det här för långt. Dels avbokade de ett par dagar innan och erbjöd läkarintyg, men skulle ändå krävas på över 1000kr för uteblivet besök, då tycker jag nog att man missbrukar det som restaurang.Jag som bara läst rubriken tidigare trodde att det var pga att det gick vinterkräksjuka som dom ville avboka.
Inte pga dom själva har det och sen väljer att gå ändå och smitta andra...
Men, nej, inte sjutton går man på restaurang när man är magsjuk?? Det är ju både en plåga för en själv och gräsligt fult mot övriga gäster. Det hade inte varit det minsta lockande för mig att gå och äta julbord magsjuk.De avsåg ju inte att gå från början, men behöver man betala en ganska saftig summa förstår jag att det är lockande. Jag har själv jobbat inom restaurang och kan förstå behovet av avgift för no-show, men tycker nog att Tyrol drog det här för långt. Dels avbokade de ett par dagar innan och erbjöd läkarintyg, men skulle ändå krävas på över 1000kr för uteblivet besök, då tycker jag nog att man missbrukar det som restaurang.
Jag stör mig på att jag måste duscha men jag orkar inte. Önskar det fanns en självrengörare men måste helt enkelt inse att jag måste duscha.
Ja att gå är dumt men att reagera på att betala tycker jag inte är konstigt.Men, nej, inte sjutton går man på restaurang när man är magsjuk?? Det är ju både en plåga för en själv och gräsligt fult mot övriga gäster. Det hade inte varit det minsta lockande för mig att gå och äta julbord magsjuk.
Som jag skrev i förra inlägget tycker jag dock att de skulle få avboka utan avgift.
Det har varit tal om att diabetesmedecinerna ska börja kosta. Helt jäkla sjukt.Tack och lov är mina diabetesmediciner fortfarande gratis, en av de få som fortfarande är det.
Gillar det också. Tycker det passar in bra i programmet och just på. SVT. Känns sådär "kulturmysigt" på något vis..Så olika det kan vara, jag gillar verkligen stilen som de brukar ha och de artister jag lyssnar på brukar se ut typ så.