Måste man mäta pulsen alls?
Det går väl utmärkt att träna ändå.
Ja det går utmärkt. Men jag är nördig och vill gärna veta min puls
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste man mäta pulsen alls?
Det går väl utmärkt att träna ändå.
Alltså, det är inget hånskratt min emojireaktion utan ärligt skratt att vi människor har så olika smak. Och det tycker jag är toppen!Gillar det också. Tycker det passar in bra i programmet och just på. SVT. Känns sådär "kulturmysigt" på något vis..
Det har varit tal om att diabetesmedecinerna ska börja kosta. Helt jäkla sjukt.
Som passagerare hade jag blivit jätteglad om jag sett ljusstakenHar en liten adventsljusstake i bussen och idag när jag skulle ta loss den och sluta för dagen, lutade jag mig över kortläsaren och poff försvann 42 kronor. Så med andra ord har jag idag (faktiskt för andra gången) betalat 42 kr för att få köra buss yrkesmässigt.
Så. Jäkla. Klantig!Visa bifogad fil 158857
Som passagerare hade jag blivit jätteglad om jag sett ljusstaken
Men är inte insulin gratis?Faktum är att jag skulle 'vinna' på det. Första gången jag tar ut insulin slår jag i taket med dunder och brak. Sedan är nästa 264 dagar gratis. Men även jag skulle påverkas av en höjning av frikortet.
Men är inte insulin gratis?
Det är tydligen på förslag att det ska börja kosta.Men är inte insulin gratis?
Jag håller helt med om man inte går med magsjuka på restaurang och vi vet inte om de faktiskt gjorde det heller. Jag hade nog kunna kläcka ur mig något sånt fast jag aldrig skulle göra det bara för att visa hur dumt det är att vara så principfast som restaurangen var i detta fall.Men, nej, inte sjutton går man på restaurang när man är magsjuk?? Det är ju både en plåga för en själv och gräsligt fult mot övriga gäster. Det hade inte varit det minsta lockande för mig att gå och äta julbord magsjuk.
Som jag skrev i förra inlägget tycker jag dock att de skulle få avboka utan avgift.
JaJo, men svarade på ett inlägg som sa att det möjligen skulle föreslås att även insulin går under högkostnad. Behöver du betala för dina diabetes 2 mediciner?
Har varit på " förslag " sedan 1991 mitt barn föddes med sky högt blodtryck och har behövts behandlas med blodtrycks medicin för att överleva sedan födseln och det har inte varit gratis från dag ett.. Ifrågasatte det redan då och det var för utan diabetes medicinen skulle dom inte överleva och det förstår jag, hade jag inte haft råd med medicin till mitt barn ( var ensamstående) så hade mitt barn inte levt idag.Det är tydligen på förslag att det ska börja kosta.
Tvåa på bollen. Inte förvånande med mitt bollsinne.