Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avskyr att stuka fötterna, så förstår helt din störning och du har min fulla sympati.
Finns inte det längre?Jag stör mig mer än rimligt mycket på att det inte verkar finnas vanliga klassiska fällgrindar för att sätta i dörren till köket så att Marodören inte kommer in där konstant. Vi har inte plats för en svänggrind och en rullgardinsvariant är onödigt dyr. Om jag inte ska beställa via amazon vill säga
Har du kollat på marketplace tex? De kan ha begagnade om de nu inte finns nya att köpa. Bra grindar ju!Jag stör mig mer än rimligt mycket på att det inte verkar finnas vanliga klassiska fällgrindar för att sätta i dörren till köket så att Marodören inte kommer in där konstant. Vi har inte plats för en svänggrind och en rullgardinsvariant är onödigt dyr. Om jag inte ska beställa via amazon vill säga
Inte vad jag har hittat i alla fall och jag är inte kass på att googla tycker jag.Finns inte det längre?
Jupp. Närmsta finns i Borås och dit har jag ingen lust att åka bara för en grind.Har du kollat på marketplace tex? De kan ha begagnade om de nu inte finns nya att köpa. Bra grindar ju!
Jag fick vabba halvdag en gång och istället åka till VC med barn som pillat in häftmassa i öratBusiga och livliga barn. Japp det är mina egna som jag stör mig på för jag vet inte hur många genom åren som jag fått vabba för att de varit i lekar som urartat så de skadat sig. Vad är fel med att leka lugnt som bygga lego och leka med dockor ?
*Obs halvt ironi för klart att barn ska vara aktiva och röra sig men lite störande när man får vabba för "onödiga skador".
Jag betalar nu 670 kr för samma sak. I en förort till stor stad iofs, men ändå.
Sjukt. Jag förväntar mig att de höjer mer nästa gång.Min är uppe på 900:- nu. Bara en ruta, ingen tillgång till el eller liknande.
Sjukt. Jag förväntar mig att de höjer mer nästa gång.
Ja, precis.Bor du hos allmännyttan? Isf ska det här åtminstone vara den sista större höjningen på ett tag, de har ju successivt höjt parkeringsavgiften för att den ska vara "skälig relativt marknadsvärdet" eller vad de nu skrev.