Så låter min granne ALLTID, t o m utan att ha högtalaren på...Grannen sitter på balkongen och pratar i högtalartelefon.
Jag säger pratar men det är mer som skrik eftersom, med tanke på volymen, någon av parterna tydligen är döv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så låter min granne ALLTID, t o m utan att ha högtalaren på...Grannen sitter på balkongen och pratar i högtalartelefon.
Jag säger pratar men det är mer som skrik eftersom, med tanke på volymen, någon av parterna tydligen är döv
Och jag tycker det är så skönt att de inte flyger omkring i halva huset När de sitter fast kan inte katterna "råka" knuffa iväg dem så de försvinner.Stör mig på alla korkar på filpaket, mjölkpaket och petflaskor som sitter fast numera. De lyckas alltid vara i vägen när man ska hälla.
Jag drar av dom direkt.Stör mig på alla korkar på filpaket, mjölkpaket och petflaskor som sitter fast numera. De lyckas alltid vara i vägen när man ska hälla.
Håller med! För mig går det hyfsat bra, men vet att morföräldrarna har det riktigt svårt då de behöver använda båda händerna för att hälla, medan jag häller med ena och håller korken ur vägen med andra.Stör mig på alla korkar på filpaket, mjölkpaket och petflaskor som sitter fast numera. De lyckas alltid vara i vägen när man ska hälla.
De brukar ju gå att vika bakåt så de fastnar i läget.Håller med! För mig går det hyfsat bra, men vet att morföräldrarna har det riktigt svårt då de behöver använda båda händerna för att hälla, medan jag häller med ena och håller korken ur vägen med andra.
Jag stör mig på att jag har tappat bort mina smaklökar! Jag känner salt och surt rätt normalt, men övriga smaker är antingen förvrängda eller borta. Rödvin smakar Heinz ketchup! Västerbottenostpaj smakar absolut ingenting, eller i bästa fall som att tugga på smält hushållsost. De nyplockade kantarellerna hade jag lika gärna kunnat kasta i komposten. Umami verkar vara det som är mest borta.
Eller jag ändrar mig. I värsta fall smakar västerbottenostpaj som smält hushållsost, för det kändes riktigt läskigt att tugga i sig pajen när den bara smakade konsistens. Samma med kantarellerna.
Kan du ha en svampinfektion i munnen? Jag får ofta svamp, inkl i munnen, pga min medicinering och ett tidigt tecken är att saker börjar smaka märkligt.
De brukar ju gå att vika bakåt så de fastnar i läget.
Det var på nyheterna igår eller om det var i förrgår att covid ökar igenBåde sambon och jag har varit rejält sjuka, först sambon och sedan jag. Båda har tappat smak och fått förvrängda smaklökar, så vi misstänker att vi har lyckats få covid fyra år efter alla andra.
Det var på nyheterna igår eller om det var i förrgår att covid ökar igen
Jag kände så när mina barn var små. Jag förstod det på ett helt annat sätt när mina barn var tonåringar.Uttrycket "små barn små problem". Så otroligt förminskande för alla som på olika sätt har haft det svårt under de första åren. Det måste ju ändå vara 100% individuellt det där.
Ja precis, den jädrans korken snurrar ju runt! Och alla "det är bara att knäppa fast den på ett ställa och hälla, hur svårt kan det vara", mm, om ALLA vore så att de hade korkar att knäppa fast så vore det ju inga problem, eller hur....Håller med! För mig går det hyfsat bra, men vet att morföräldrarna har det riktigt svårt då de behöver använda båda händerna för att hälla, medan jag häller med ena och håller korken ur vägen med andra.
Inte alla.De brukar ju gå att vika bakåt så de fastnar i läget.
Det var på nyheterna igår eller om det var i förrgår att covid ökar igen