Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver du ha alla böcker då?Jag blir helt tokig!!! Plötsligt importerade inte Calibre automatiskt Collections till min Kobo. Jag tog steget att göra en factory reset. Med det resultatet att alla böcker raderades på Kobon och den vägrar fortfarande att importera Collections
Hittat flera manualer på nätet men inget fungerar!!!!
Jag tycker att det är rätt skönt...(duckar och smyger iväg ).Det är snart höst
Har ingen aning om vad du bor. Men Västerås är närmaste stad som är något att räkna med .Jag har en vän som letar medryttarhäst, men vi bor säkert inte på samma ställe?
Tur att du duckade. För jag slängde just en bumerang efter dig .Jag tycker att det är rätt skönt...(duckar och smyger iväg ).
Jag medJag tycker att det är rätt skönt...(duckar och smyger iväg ).
Tycker vår och höst är bästa årstiderna! Bara det inte regnarJag tycker att det är rätt skönt...(duckar och smyger iväg ).
Behöver du ha alla böcker då?
Jag gillar den tidiga hösten, sedan är jag väl som alla andra och svär i november när det börjar bli mörkt konstant, blött och lerigt...Tycker vår och höst är bästa årstiderna! Bara det inte regnar
Jag medJag tycker att det är rätt skönt...(duckar och smyger iväg ).
Och jag! Var iofs klar med sommaren i juni redan.Jag tycker att det är rätt skönt...(duckar och smyger iväg ).
Också vid Mälaren men på andra sidan (Stockholm)Har ingen aning om vad du bor. Men Västerås är närmaste stad som är något att räkna med .
Attans! Har bott långt ut i norrort förr. men set var snart 8 år sen.Också vid Mälaren men på andra sidan (Stockholm)
Jag blir helt tokig!!! Plötsligt importerade inte Calibre automatiskt Collections till min Kobo. Jag tog steget att göra en factory reset. Med det resultatet att alla böcker raderades på Kobon och den vägrar fortfarande att importera Collections
Hittat flera manualer på nätet men inget fungerar!!!!
Fula kaminer?Kikar på hemnet och stör mig på alla fula kaminer som folk installerat