Jo men vi har dubbelhanar inblandade så kan man sätta in stoppkoppling.Det finns inga stoppkopplingar på en hane väl? Vrider man på kranen så det kommer vatten så sprutar det ut om slangen släpper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men vi har dubbelhanar inblandade så kan man sätta in stoppkoppling.Det finns inga stoppkopplingar på en hane väl? Vrider man på kranen så det kommer vatten så sprutar det ut om slangen släpper.
Förstår inte?Jo men vi har dubbelhanar inblandade så kan man sätta in stoppkoppling.
Skarvkoppling hette de visst. Hane i båda ändar.Förstår inte?
Hur menar du med dubbelhane?
Alltså - jag har en (eg. 5 st.) kran. Kopplar på en slang med en hona. Var skulle det sitta en dubbelhane? Och vad skulle den åstadkomma?
Det måste väl sitta fast på en pinne? Det är den som sticks.
Fattar fortfarande inte hur jag föster hane mot hane??Skarvkoppling hette de visst. Hane i båda ändar.
Jag har snälla Alice med kort stav. Det är en platta bakom örat som ligger tight mot örsnibben och på framsidan en kula som skruvas fast. Finns ingenting som sticks. Jag har mina veckovis i taget dygnet runt och kollar bara av ibland att de inte skruvat upp sig.Får väl se om jag kan köpa mig ett par sådan. Lite väl högt pris för dem tycker snåla jag.
Det låter ju väldigt mycket smidigare! Tidigare hade jag örhängen dygnet runt utan problem, men numera tar jag av dem för att jag störs av just stickandet. Smidigare när de kan sitta i tänker jag. och inte tappas så lätt.Jag har snälla Alice med kort stav. Det är en platta bakom örat som ligger tight mot örsnibben och på framsidan en kula som skruvas fast. Finns ingenting som sticks. Jag har mina veckovis i taget dygnet runt och kollar bara av ibland att de inte skruvat upp sig.
De senaste veckorna har jag haft de här:Jag har snälla Alice med kort stav. Det är en platta bakom örat som ligger tight mot örsnibben och på framsidan en kula som skruvas fast. Finns ingenting som sticks. Jag har mina veckovis i taget dygnet runt och kollar bara av ibland att de inte skruvat upp sig.
Hona skarvkoppling och hona. Hos oss har vi utkast med hane hona slang hona med stopp hane hona slang hona med stopp skarvkoppling hona med stopp slang hona pickadoll.Fattar fortfarande inte hur jag föster hane mot hane??
Vi går i cirklar.Hona skarvkoppling och hona. Hos oss har vi utkast med hane hona slang hona med stopp hane hona slang hona med stopp skarvkoppling hona med stopp slang hona pickadoll.
Vi använder blandat utan problem hos oss. Vi kopplar gardena med hozelock utan problem.Vi går i cirklar.
Fortfarande har inget du sagt gett nån ledtråd till hur en Hozelockhona ska fästa på gardenakopplinen på kranen?
Din lösning förutsätter fortfarande att hozelock passar kranen. Hur kan din lösning få hozelock att sitta kvar här?
Visa bifogad fil 146354
Bra barn!Bebis var ledsen. Jag lyssnar på radion. Backstreet boys kommer på. Bebis tystnar och lyssnar intensivt.
Min bebis gillar tydligen pojkband.
Hörrö, du slingrar digVi använder blandat utan problem hos oss. Vi kopplar gardena med hozelock utan problem.
Jag får ju skämmas! Vad har jag gjort för fel i min uppfostran?Bra barn!