Störiga saker vi stör oss på, del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte störigt som sådant, för stöttar att en myndighet gör sitt jobb, men hade verkligen behövt pengarna från skatten nu och den verkar inte ha gått igenom utan granskning 😕
Får se fram emot dem i augusti istället då det inte borde vara något problem när de väl kikat.
 
Inte störigt som sådant, för stöttar att en myndighet gör sitt jobb, men hade verkligen behövt pengarna från skatten nu och den verkar inte ha gått igenom utan granskning 😕
Får se fram emot dem i augusti istället då det inte borde vara något problem när de väl kikat.
Jag fick inte mina pengar förrän i december förra året... Nu har jag visserligen alltid ändringar i min, men pengarna kom verkligen typ dagen innan den allra sista möjliga dagen... 🤪
 
Stör mig på vädret faktiskt... Regn, regn, lite sol och så regn igen. Spionen är INTE glad och våra promisar blir inte långa, jag får dra runt honom i regnet, han lyfter sitt ben lite här och där och drar hemåt- det REGNAR, inte en chans att man är ute då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska ha spolglans i min diskmaskin men stör mig på att jag inte riktigt förstår var eller hur mycket jag ska ha i den... Så mycket enklare att använda allt i ett tabletter!
 
De hämtar och lämnar hästar i sneakers under terminerna utan problem.
Då lär det ju inte vara det som är orsaken. (Från vinterhagarna går hästarna in själva med hjälp av linor/staket som bildar korridor eller så hämtar personalen. Men från sommarhagen som används under ridläger måste man leda in hästarna ifrån.)

Blir ju lite nyfiken på varför de har ett sånt krav och vad det beror på.
 
Stör mig ofantligt på att jag har fått stänga av vattnet pga en läckande säkerhetsventil och kommer inte kunna fixa det förrän tidigast i morgon kväll efter jobbet. Hemma ca 23. :arghh:

Stör mig än värre på att jag pga min trasig hand varken hunnit stängsla om och byta tråd i sommarhagen som inte har på någon el. Vad gör hästjäklarna? Jo, de anser att gräset är grönare på andra sidan, såklart. I morgon får de gå tillbaka till vinterhagen så hoppas jag att jag klarar att fixa nya stolpar och tråd till hela jäkla hagen på onsdag, före jag ska ut och jobba nätter. :banghead:
 
Stör mig på att jag är stressad, det är en massa ljud, saker som behöver göras, vill sova. Kan man lägga sig kl 20:20?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 098
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 710
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 631
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 148
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp