Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick inte mina pengar förrän i december förra året... Nu har jag visserligen alltid ändringar i min, men pengarna kom verkligen typ dagen innan den allra sista möjliga dagen...Inte störigt som sådant, för stöttar att en myndighet gör sitt jobb, men hade verkligen behövt pengarna från skatten nu och den verkar inte ha gått igenom utan granskning
Får se fram emot dem i augusti istället då det inte borde vara något problem när de väl kikat.
Oj, hoppas på augusti då liten ändring även i min!Jag fick inte mina pengar förrän i december förra året... Nu har jag visserligen alltid ändringar i min, men pengarna kom verkligen typ dagen innan den allra sista möjliga dagen...
Då lär det ju inte vara det som är orsaken. (Från vinterhagarna går hästarna in själva med hjälp av linor/staket som bildar korridor eller så hämtar personalen. Men från sommarhagen som används under ridläger måste man leda in hästarna ifrån.)De hämtar och lämnar hästar i sneakers under terminerna utan problem.
Gör en ny då!Stör mig på att tråden aldrig låses. Rapporterar!!1
Det gjorde jag igår nästan. Iaf omkring 20.30.Stör mig på att jag är stressad, det är en massa ljud, saker som behöver göras, vill sova. Kan man lägga sig kl 20:20?
Jag är nog både blind och dum men jag hittar inte den nya. Länk?Det gjorde jag igår nästan. Iaf omkring 20.30.