Störiga saker vi stör oss på, del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja hon får ta med gummistövlarna. Och så hoppas jag hinna till CG som har rea på ridsport just nu.
På lokala ridskolans ridläger brukar det innebära viss hämtning/ lämning av häst i hagen och då vill man inte att barnen har gympaskor eller sandaler. Dels för att de kan bli trampade på och ridsko/stövel ger lite mer skydd, dels vill man att skon har lite skaft pga underlaget i hagen (långt gräs, lerigt/blött, snårigt med kvistar etc).

Gummistövlar bör således vara utmärkta. Förvånansvärt många barn kommer till dessa läger i högst olämplig utrustning om det inte specificeras vilken utrustning som är okej.
 
På lokala ridskolans ridläger brukar det innebära viss hämtning/ lämning av häst i hagen och då vill man inte att barnen har gympaskor eller sandaler. Dels för att de kan bli trampade på och ridsko/stövel ger lite mer skydd, dels vill man att skon har lite skaft pga underlaget i hagen (långt gräs, lerigt/blött, snårigt med kvistar etc).

Gummistövlar bör således vara utmärkta. Förvånansvärt många barn kommer till dessa läger i högst olämplig utrustning om det inte specificeras vilken utrustning som är okej.
De hämtar och lämnar hästar i sneakers under terminerna utan problem.
 
Fortfarande inget beslut från Försäkringskassan. Nu har det gått fem veckor, så de har ju en vecka till på sig.. Men jag hade verkligen verkligen behövt pengarna för typ tre veckor sen :arghh:

Det värsta är ändå att inte veta om de "godkänner" min sjukskrivning eller inte..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 098
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
467
· Visningar
23 710
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 631
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 148
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp