Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men gud vad söt. Jag har alltid trott det är en bild på en fluga.Pfft, en digitalkamera såklart! Bilderna verkar vara tagna lite efter så 2007 Resten av bättre kvalite men inga hamstrar i fokus, vad hade man väntat sig liksom
Varje gång jag hör den där kommentaren du kan diska i lägre grader. Jag diskar i varmt vatten för att jag inte vill frysa om händerna!All Yes-reklam är störig!
Ok, detta tog nog priset av märkliga gissningarJag har trott att det var en leverfläck/födelsemärke. Undrat varför nån har det som profilbild.
Nej då passar väl gummistövlar/boots bättre (om hon har?).Det tror jag inte. Ridstövlar eller ridskor ska användas. Och jag är inte så pepp på att hon har stalltjänst i stövlar från Ariat...
Ja hon får ta med gummistövlarna. Och så hoppas jag hinna till CG som har rea på ridsport just nu.Nej då passar väl gummistövlar/boots bättre (om hon har?).
Det är ett oskick att tillverka prylar på så sätt att de blir beroende av små förgängliga pluppar.Har tappat bort den lilla plupp som håller fast trådrullen på symaskinen...
På lokala ridskolans ridläger brukar det innebära viss hämtning/ lämning av häst i hagen och då vill man inte att barnen har gympaskor eller sandaler. Dels för att de kan bli trampade på och ridsko/stövel ger lite mer skydd, dels vill man att skon har lite skaft pga underlaget i hagen (långt gräs, lerigt/blött, snårigt med kvistar etc).Ja hon får ta med gummistövlarna. Och så hoppas jag hinna till CG som har rea på ridsport just nu.
Jag medMen gud vad söt. Jag har alltid trott det är en bild på en fluga.
Brukar funka fint att sätta en gummibands/hårdnodd kring pinnen istället.Har tappat bort den lilla plupp som håller fast trådrullen på symaskinen...
De hämtar och lämnar hästar i sneakers under terminerna utan problem.På lokala ridskolans ridläger brukar det innebära viss hämtning/ lämning av häst i hagen och då vill man inte att barnen har gympaskor eller sandaler. Dels för att de kan bli trampade på och ridsko/stövel ger lite mer skydd, dels vill man att skon har lite skaft pga underlaget i hagen (långt gräs, lerigt/blött, snårigt med kvistar etc).
Gummistövlar bör således vara utmärkta. Förvånansvärt många barn kommer till dessa läger i högst olämplig utrustning om det inte specificeras vilken utrustning som är okej.
Lägger till att jag stör mig på att jag tog semester så sent, det är 7 VECKOR till min
"Klart grabben ska diska!"All Yes-reklam är störig!
Yes e drygt"Klart grabben ska diska!"