Båda bilarna är på verkstad. Kommer också missa mötet med budgetrådgivaren på måndag för jag tror inte jag kommer få tillbaka Volvon före 10.00 på måndag.Blivit av med bilen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Båda bilarna är på verkstad. Kommer också missa mötet med budgetrådgivaren på måndag för jag tror inte jag kommer få tillbaka Volvon före 10.00 på måndag.Blivit av med bilen?
MmmMansplaining
Minst sagt...Mansplaining
Det blir bättre när semestern kommer? Du verkar ju göra ett stort jobb som både lärare och förälder!Stör mig på att jag är så enormt trött, både mentalt och fysiskt, hela tiden just nu. Ge mig energi för bövelen!
Känner igen det där, jag kunde dock inte stoppa mig och åt för mycket. Ändå tänker hjärnan ”Det vore ju gott med något sött ” Försöker dock ignorera det!Har precis ätit min grönsakspaj och är förstås mätt. Men den var så god att jag skulle vilja äta ännu mer! Det är ju inget jag varken kan eller borde, men känslan av att vilja ha meeeer av det goda finns där. Längtar till nästa måltid redan Hatar när det sker! Får sluta göra god mat!
Åh jag hoppas det. Tack!Det blir bättre när semestern kommer? Du verkar ju göra ett stort jobb som både lärare och förälder!
Regn och 7 grader "varmt", det var inte den här sortens sommar jag längtade efter.