Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh. Bad idea.Personer som tar möten eller samtal utan headset...
Jag förstår nog inte, varför då? Då pratar man väl i telefon som vanligt, väl?Oh. Bad idea.
Jag tänker att de inte nte förstått hur viktigt ljud är o hur mkt det gör o isolera ljud.Jag förstår nog inte, varför då? Då pratar man väl i telefon som vanligt, väl?
Jag förstår nog inte, varför då? Då pratar man väl i telefon som vanligt, väl?
Det är jag som var otydlig, menade alltså att då ljudet från datorn går direkt ut via högtalarna så att alla behöver lyssna.Jag tänker att de inte nte förstått hur viktigt ljud är o hur mkt det gör o isolera ljud.
Jag är förundrad över ju många som pratar i telefon utan headset. Liksom har telefonen i flat handflata o pratar till micken. Gärna m facetime på.
Vet när jag pluggade på distans. Första lärarna sa, skaffa bra headset. Det är jättejobbigt o lyssna på fel ljud. O det är sjukt störigt!
Ja DET är skitstörigt! Nu fattar jagDet är jag som var otydlig, menade alltså att då ljudet från datorn går direkt ut via högtalarna så att alla behöver lyssna.
Jag, min syster och mina barn pratar ofta med högtalare på medan vi gör annat också Inte med mamma dock, hon är inte så "modern" Och så gör jag inte med andra utan bara just min syster och barnen.Jag tänker att de inte nte förstått hur viktigt ljud är o hur mkt det gör o isolera ljud.
Jag är förundrad över ju många som pratar i telefon utan headset. Liksom har telefonen i flat handflata o pratar till micken. Gärna m facetime på.
Vet när jag pluggade på distans. Första lärarna sa, skaffa bra headset. Det är jättejobbigt o lyssna på fel ljud. O det är sjukt störigt!
DET är skitstörigt!Det är jag som var otydlig, menade alltså att då ljudet från datorn går direkt ut via högtalarna så att alla behöver lyssna.
Det kan jag tycka är ok..så länge man är själv. Men i rum m andra el på stan.. nja, nä.Jag, min syster och mina barn pratar ofta med högtalare på medan vi gör annat också Inte med mamma dock, hon är inte så "modern" Och så gör jag inte med andra utan bara just min syster och barnen.
Vi ringer 9.9 gånger av 10 via datorn och inte telefonen, så jag glömmer liksom bort att prata normalt i en telefon kan vara ett alternativ, haha!Ja DET är skitstörigt! Nu fattar jag
Hahaha, hade ingen aning om att man kunde det Eller jo, nu när jag tänker efter så visste jag det, långt borta i hjärnan, men det har jag aldrig gjortVi ringer 9.9 gånger av 10 via datorn och inte telefonen, så jag glömmer liksom bort att prata normalt i en telefon kan vara ett alternativ, haha!
Absolut, alltid hemma, pratar aldrig så bland folk, pratar helst inte i telefon bland folk-på bussen eller liknande annars, tycker inte att folk ska behöva höra på sånt, störs själv av det. Ringer någon, svarar jag beroende vem det är. Är det min familj ringer jag upp vid annat tillfälle, är det vården eller så så svarar jag förstås. Och då ALDRIG i högtalareDet kan jag tycka är ok..så länge man är själv. Men i rum m andra el på stan.. nja, nä.
Det gör jag med, men hemma när jag inte stör andra.Jag, min syster och mina barn pratar ofta med högtalare på medan vi gör annat också Inte med mamma dock, hon är inte så "modern" Och så gör jag inte med andra utan bara just min syster och barnen.
Wait what, var det inte du som gjorde de?! Jag har trott i åratal att jag köpte min från dig!Det är en vanlig fråga! Speciellt efter att den nån gång blivit kapad i uppdatering eller så
Nyligen gissade någon på pälsänger...
En gång i tiden gjorde två driftiga tjejer ( ingen aning om var dessa är idag) hamstrar i cenitlera som gick att köpa via Buke. Som i att man skickade småpengar i ett kuvert och fick sig hamster+ev tillbehör. Givetvis ville Elly ca 12 år ha två stycken. Honung och även sedan Blixtlås som syns på bilden. Vårdat dom ömt genom åren även om jag nu har lagt dom på ett så säkert ställe att de tydligen inte går att hitta Den enda andra som jag vet hade en är @gul_zebra som också kan ha fått en ny egentillverkad som ledtråd till HemligPåskhare i år Så det är två hamstrar på ett lakan med ett hästhår från favoritponnyn. Helt logiskt!
Wait what, var det inte du som gjorde de?! Jag har trott i åratal att jag köpte min från dig!
Är fortfarande lite sur på att råttorna tuggade sönder den
Åh! Det ringer en klocka ja! Mirrah minns jag ju, även om jag inte riktigt kan placera henne jättebra. Jag skyller på att din användarbild förvirrat mig
Nope, Mirrah tror jag ena hette jag är fortfarande lite sur för... att jag inte köpte en morot som tillbehör men ditt är värre hehe