Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är din användarbild?Ok, såattee... Jag blev besatt av mina bilder och kommer nu aldrig att sova för detta är ju jättekul
Sjukt störigt! Men hittade min användarbild i original så kanske kan förbättra den
Tur d sa något, inte börjat regna här än. Men lär väll hinna börja medans jag är ute.Jag sitter utanför valokalen i ösregn... Får väl rota fram ett paraply i bilen..
Det är en vanlig fråga! Speciellt efter att den nån gång blivit kapad i uppdatering eller såVad är din användarbild?
För övrigt stör det mig lite att jag bara tagit tre veckor semester. Varför tyckte jag att det var en bra idé? Jag säger att jag ska ta ut den fjärde sen i höst kanske. När då? När tänkte jag göra det? Jag och planering
Exakt samma här
Det var svårtippat! Och bliden tagen på några meters avstånd med den tidens mobilkamera?Det är en vanlig fråga! Speciellt efter att den nån gång blivit kapad i uppdatering eller så
Nyligen gissade någon på pälsänger...
En gång i tiden gjorde två driftiga tjejer ( ingen aning om var dessa är idag) hamstrar i cenitlera som gick att köpa via Buke. Som i att man skickade småpengar i ett kuvert och fick sig hamster+ev tillbehör. Givetvis ville Elly ca 12 år ha två stycken. Honung och även sedan Blixtlås som syns på bilden. Vårdat dom ömt genom åren även om jag nu har lagt dom på ett så säkert ställe att de tydligen inte går att hitta Den enda andra som jag vet hade en är @gul_zebra som också kan ha fått en ny egentillverkad som ledtråd till HemligPåskhare i år Så det är två hamstrar på ett lakan med ett hästhår från favoritponnyn. Helt logiskt!
Pfft, en digitalkamera såklart! Bilderna verkar vara tagna lite efter så 2007 Resten av bättre kvalite men inga hamstrar i fokus, vad hade man väntat sig liksomDet var svårtippat! Och bliden tagen på några meters avstånd med den tidens mobilkamera?
Jag hade gissat på något slags insekt på vitt porslin.
Äntligen är mysteriet löst, jag trodde också att det var en insekt.Pfft, en digitalkamera såklart! Bilderna verkar vara tagna lite efter så 2007 Resten av bättre kvalite men inga hamstrar i fokus, vad hade man väntat sig liksom
Har det att göra med att de är vattentäta till skillnad mot sneakers? Frångår ju dock inte att det är en regel på läger men inte annars...Att barnet måste ha ridskor i stallet på ridlägret på ridskolan. Till vardags är sneakers ok? Dessutom, hur mycket mer skyddar tunnt skinn? Om jag köpt de Ariat Ascent som vi provade som är sneakersmodell, hade de varit ok då? Sån dubbelmoral och onödiga frågor!
Så söta, förtjänar lite redigering så man ser vad det är. Närbild och ljusare.Pfft, en digitalkamera såklart! Bilderna verkar vara tagna lite efter så 2007 Resten av bättre kvalite men inga hamstrar i fokus, vad hade man väntat sig liksom
Det tror jag inte. Ridstövlar eller ridskor ska användas. Och jag är inte så pepp på att hon har stalltjänst i stövlar från Ariat...Har det att göra med att de är vattentäta till skillnad mot sneakers? Frångår ju dock inte att det är en regel på läger men inte annars...
Jaa, jag är tyvärr rätt usel på det men ska se vad jag kan göra. Helst hitta det superdupersmartastället där jag gömt dom för ny fotograferingSå söta, förtjänar lite redigering så man ser vad det är. Närbild och ljusare.
Äntligen är mysteriet löst, jag trodde också att det var en insekt.
aaaamenvafaaaenSamma här @_Elly_
Jag har trott att det var en leverfläck/födelsemärke. Undrat varför nån har det som profilbild.aaaamenvafaaaen