Be om att få göra en ny. Det har hänt flera gånger att just det där har strulat för mig.
Ja, jag försökte göra en ny, men det funkar inte med min mail (eftersom jag redan gjort den..) hon skulle ringa kundtjänst och sen återkomma..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Be om att få göra en ny. Det har hänt flera gånger att just det där har strulat för mig.
Här skickade de ett nytt formulär på 1177. Bor du i Sverige? Har för mig att du bor i annat land men är en förvirrad själ så vad vet jag.Ja, jag försökte göra en ny, men det funkar inte med min mail (eftersom jag redan gjort den..) hon skulle ringa kundtjänst och sen återkomma..
@pepp bor i Norrbotten.Här skickade de ett nytt formulär på 1177. Bor du i Sverige? Har för mig att du bor i annat land men är en förvirrad själ så vad vet jag.
Som sagt, förvirrad själ som gärna blandar ihop användare. Tack!@pepp bor i Norrbotten.
Här har det regnat lite, även om de flesta klagar om mycket, och det varnas fortfarande för skogsbrand. Jag tror att många tycker att om det är blött på ytan så är allt lugnt.Undrar lite om jag bor i samma land som alla som klagar på regnet. Här har det knappt regnat alls på veckor, är skogsbrandsrisk och uppmaningar om att hushålla med dricksvatten
Jag har inte heller fått speciellt mycket regn eller tja dubbelt så mycket i maj som förra året hela 15 mm i år mot 7 mm 2023Undrar lite om jag bor i samma land som alla som klagar på regnet. Här har det knappt regnat alls på veckor, är skogsbrandsrisk och uppmaningar om att hushålla med dricksvatten
Här skickade de ett nytt formulär på 1177. Bor du i Sverige? Har för mig att du bor i annat land men är en förvirrad själ så vad vet jag.
Samma här. Kan inte minnas när det senast var ett riktigt regn på mer än två droppar.Undrar lite om jag bor i samma land som alla som klagar på regnet. Här har det knappt regnat alls på veckor, är skogsbrandsrisk och uppmaningar om att hushålla med dricksvatten
Vi hade inget regn i hela maj, knappt i april. På en vecka nu har det regnat 100 mm, bortspolade vägar och åska flera gångerJag har inte heller fått speciellt mycket regn eller tja dubbelt så mycket i maj som förra året hela 15 mm i år mot 7 mm 2023
Det är det värsta, när det kommer spöregn på stenhård mark.Vi hade inget regn i hela maj, knappt i april. På en vecka nu har det regnat 100 mm, bortspolade vägar och åska flera gånger
Dyslektiker kanske?Jag postade video på fasanerna mina, här är en exempelkommentar:
"Our two are out side know they soon grow"
Fair enough om så är fallet, men det finns ju rättstavningshjälp. Ett meddelande var totalt oklart huruvida fåglarna råkat ut för en katt eller en bil till exempel.Dyslektiker kanske?