Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja då är det ju din normaltemp. Min är 36,3.Jag ligger alltid mellan 35,2 och 36.
Min säng. Totalt livsfarlig. Har kvaddat lilltån på den igen. Antingen kvaddar man lilltån eller sparkar av sig smalbenet när man rundar hörnet på den. Var vi tvungna att bli skapta med lilltår. Den som tyckte det var en kul idé har mycket sjuk humor
Det var ingen dum idé. Ska se om jag kan få tag på runda ben så jag kan skicka min sängram till något varmt ställeAnledningen till att jag köpte runda sängben. Lite mindre våldsamt på tårna
Att det ska regna i Göteborg i helgen när jag tänkt åka till Liseberg med mina barn - om de blir friska till dess vill säga. Nackdelen med att ha barn varann vecka är att hinna med allt man vill.
När jag läste en designkurs för tusen år sedan fick jag förklarar det utifrån fyra F om jag inte minns helt fel.. typ form, funktion.. men försökte googla nu och hittade bara de pedagogiska "f"'nJag stör mig på att jag alltid haft svårt att förstå och få grepp om begreppet design.
Jag har flera böcker hemma jag läst om gränsen mellan konst och design, ändå förstår jag inte riktigt.När jag läste en designkurs för tusen år sedan fick jag förklarar det utifrån fyra F om jag inte minns helt fel.. typ form, funktion.. men försökte googla nu och hittade bara de pedagogiska "f"'n
Jag som inte har någon utbildning alls i ämnena har alltid tänkt att design är beställt för produktion. Men görs med skapande förmåga. Men fortfarande beställt, dvs det finns ramar.Jag har flera böcker hemma jag läst om gränsen mellan konst och design, ändå förstår jag inte riktigt.
Ja, så kan det vara. Men ofta utgår också design utifrån designern och närmar sig både konst och konsthantverk.Jag som inte har någon utbildning alls i ämnena har alltid tänkt att design är beställt för produktion. Men görs med skapande förmåga. Men fortfarande beställt, dvs det finns ramar.
Konst stammar helt från konstnären. Från hens kreativitet, kunnande, idéer etc.
Slut bladder.
Japp.Äh, jag vet inte. Tycker mest alla begrepp inom konst/design/konsthantverk är förvirrande.
Så länge det inte åskar så är det ju perfekt! Köerna brukar vara klart behagligare i regnväder
Jag tänker att det har med syfte och intention att göra, vad som ligger bakom skapandet.Jag har flera böcker hemma jag läst om gränsen mellan konst och design, ändå förstår jag inte riktigt.