Du fick i alla fall nte frågan om du hade nån son som kunde komma hem och hjälpa dig...Ringde internetleverantören för att gnälla lite och fick till svar att det var min router det är fel på. Standardsvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du fick i alla fall nte frågan om du hade nån son som kunde komma hem och hjälpa dig...Ringde internetleverantören för att gnälla lite och fick till svar att det var min router det är fel på. Standardsvar
Men vilken kommentar!Du fick i alla fall nte frågan om du hade nån son som kunde komma hem och hjälpa dig...
Jag köper från mataffärer för de har färre växter och större omsättning. Så mindre risk för ohyra.Enda gången jag haft spinn var när jag köpte krukväxt från mat affären.
Numera är dock allt i plast då jag aldrig kommer ihåg å vattna.
Och mer utlägg.Skit. Ännu mer utlägg.
Fan fan fan. Jag får inte en garanterat samåkningsfri sjukresa. Jag riskerar samma mardröm som i måndags då jag började gråta och slå på mig själv med mobilen för jag klarade inte paniken som den andra personen orsakade.
Försöker jag få personalen här att lösa problemet så säger de bara att det inte går. (Det gick igår.)
Ingen aning. Men jag riskerar totalt psykbryt om jag får en likadan samåkning som i måndags. Och personalen är helt oförstående.Vad säger regelverket kring det?
Ingen aning. Men jag riskerar totalt psykbryt om jag får en likadan samåkning som i måndags. Och personalen är helt oförstående.
Vet inte om jag bara ska vägra kliva på taxin om det kommer vara en samåkningsresa.
Hemma finns det inget som kan ta hand om mig om jag kraschar.
Jo, risken finns men JAG KAN INTE SAMÅKA med någon som ger mig fullständig panik. HELT OMÖJLIGT LIKSOM.Vägrar du kliva på är ju risken att du behöver betala för resan ändå. Du kanske ska kolla det först isf
Jag ligger alltid mellan 35,2 och 36.Att jag av outgrundlig anledning har 35 grader i kroppstemperatur