Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Liten störning att jag råkade se vinnaren av mello i Googles föreslagna nyhetsflöde imorse. Jag har undvikit övriga media som skulle kunna spoila pga ska se med barnen nu på förmiddagen. Visserligen mest för deras skull men hade kanske åtminstone blivit lite mer intressant om jag inte vetat utgången på förhand :p
Det hade varit otroligt bra gjort om du hade klarat att inte se resultatet.
 
Åh, äntligen en uppföljning på denna stackars växt! Jag tror ändå det blev bättre för den att bo kvar hos dig i väntan på ett bättre adoptivhem, ja menar... Denna person har inte ens lyckats vattna den på över ett halvår eller ens hämta den, snacka om person som hade haft ihjäl den direkt:nailbiting: bra när folk sorterar bort sig själv och t.om lägger sig i komposten! Påettungefär:angel:
Det värsta är att jag egentligen inte vill ha kvar just den här blomman, men känner att jag inte har något val längre 😂
 
Brukar köpa kokt skinka men det var slut sist så köpte rökt istället. Bara för det han katten sno det som var kvar på min macka när jag behövde springa på toa. I vanliga fall låter hon bli saker som är på bordet. Men lever i sängen just nu för dom pajade mitt ena hjul på bordet i flytten.
 
Jamen hallå

VEM

HAR

KIDNAPPAT

SOLEN

?????

Det är snart mitten på mars, lämna omedelbart tillbaka den och ta istället de tröttsamma fula molnen som typ ingen har bett om.

:rage:

IMG_4738.jpeg
 
Kan du hitta en vanlig rem med spänne där remmen är tillräckligt smidig och lång för att kunna vikas dubbelt? Då kan du trä den genom hålen i brickan och knäppa fast den under handleden, om du förstår hur jag menar?

Om du har en riktig skomakare i närheten kan den kanske hjälpa dig att fixa något?
Jag får kolla upp det, det borde inte vara jättesvårt att få tag på. Har kvar min klockrem från en klocka jag hade för urminnestider sedan. Tror jag. Skulle man kunna sätta fast den på något sätt i brickan så hade den ju gått att använda, spännet där är allergivänligt, titan, då jag har nickelallergi.
 
Att klaga på att musiken i mello inte är "riktig musik" är lika löjligt som när jag kallade Malena Ernman en skam för opera för att det inte råkade falla mig i smaken när hon vann mello. Kom igen :laugh: Musik är bara olika former av ljud, alla gillar olika sorters musik men den ena är inte mer riktig än den andra. Det är en jävla von oben-attityd bara.

(Och Malena Ernman är inte en skam för opera utan jag var bara dum i huvudet)
Jag ser orden "riktig musik" mer som beskrivande av sin egna åsikt. tror alla vet att allt är musik och att vi alla tycker olika, men när man säger "riktig musik" beskriver man väldigt tydligt vad en själv tycker. Inte att man tror att det på något vis bara finns en sorts musik. Musik är ju olika för olika människor.
 
Jag får kolla upp det, det borde inte vara jättesvårt att få tag på. Har kvar min klockrem från en klocka jag hade för urminnestider sedan. Tror jag. Skulle man kunna sätta fast den på något sätt i brickan så hade den ju gått att använda, spännet där är allergivänligt, titan, då jag har nickelallergi.
Det borde vilken urmakare som helst kunna fixa gaska enkelt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
460
· Visningar
23 141
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 062
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 874
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 113
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp