Folk som klagar på andras beteende för att minuten senare bete sig på samma sätt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de stackars epadunkarna och barnprogramstittarna tål ju inte att någon faktiskt står för att de är seriösa och gör riktig musik och inte vill flamsa med i melodifestivalen numera.Nej inte du men jag tycker det. Hon kunde nöjt sig utan det sista.
Det är inte utan att man undrar hur dålig uppfattning folk har om rättssystemet. Tänker de att de ringer något allmännt anmälningsnummer för mindre oförrätter, och sedan kommer farbror polis och läxar upp dig och ser till att allt blir rättvist, enligt anmälaren. Lite som då de som bråkade i skolan blev skickade till rektorn som då tydligen skulle reda upp allt och skipa rättvisa.
Och jag tycker att det var otrevligt.Ja, de stackars epadunkarna och barnprogramstittarna tål ju inte att någon faktiskt står för att de är seriösa och gör riktig musik och inte vill flamsa med i melodifestivalen numera.
Det ÄR skillnad på musik och "musik" helt klart. Det är upp till lyssnarens öron- och även Lisa är en lyssnare och har en åsikt som hon har rätt att uttrycka.
Kan tyckas, men hon har ju rätt att uttrycka det andra också, så varför inte.Och jag tycker att det var otrevligt.
Det hade väl räckt med att säga att hon inte lyssnar för att det inte är hennes grej.
Rätt ja det är ju inte olagligt.Kan tyckas, men hon har ju rätt att uttrycka det andra också, så varför inte.
Det är din fulla rätt att tycka det.Rätt ja det är ju inte olagligt.
Trevligt? Nej
Vilka bidrag i kväll är epadunk?Det är din fulla rätt att tycka det.
Själv ger jag henne en high five för det uttalandet och ser det som en bekräftelse samt "vad skönt att inte alla artister står bakom det här mellodramat, det finns fortfarande några kvar som gör riktig musik till oss som inte gillar epadunk."
Alltså våran tvättmaskin ändrar tiden jag kan bli galen.Tvättprogramet verkar ha en egen tidsuppfattning Jag satte på torktumlare och tvättmaskin samtidigt. Det skulle ta 2timmar 20minuter. Torktumlaren är färdig och tvättmaskinen har 1,5 timme kvar. Hur är det ens möjligt. Märkte att det var nått som inte stämde tidigare idag när jag körde första maskinen. Men trodde jag kanske hade räknat fel på tiden eller att det diffa kanske en halvtimme som mest.
Ta den diskussionen i en annan tråd.Vilka bidrag i kväll är epadunk?
Mycket dålig uppfattning. Folk kan inte ens skilja på gripen, anhållen och häktad
polisen, åklagaren och rätten
(, visst finns det typ en ramsa?)
Visst är det så!
Ingen aning om någon ramsa dock
(Tilläggas ska väl att både domstolar och åklagare har obehagligt dålig koll på saker och ting också. Typ hur restriktioner funkar )
Jag stör mig något så otroligt på att vissa i min närmsta bekantskapskrets kan vara "sur" i flera dagar år gången, hen går runt och är tyst och butter, svarar ibland inte ens på tilltal och när jag frågar hen om något är fel så får jag vara till svar: "Inget är fel, jag är bara trött".
Men gå och lägg dig då för fan, sluta sura runt runt mig.
I mitt fall innebär Livets hårda skola att jag blev utsatt för familjevåld, förlamande rädsla, psykiskt manipulerande föräldrar, isolering, dissociation, skuldbeläggande av mig som utsatt barn, utebliven skolgång pga traumatisering, socialsekreterare som försökte grooma mig, förlorade kompisarna pga isolering, ångest, skuld- och skamkänslor. Komplex PTSD.Varför ens ha det från början? Vad står det för?
Jag har tänkt tanken, men episoderna är oftast relativt korta, max en vecka, oftast 3-4 dagar. Och de inträffar kanske en gång per halvår typ.Det kan inte ligga depression i grunden? Eller liknande. Jag kan bli sådär när jag mår dåligt.
Tråkigt att du har varit med om detta i ditt liv!I mitt fall innebär Livets hårda skola att jag blev utsatt för familjevåld, förlamande rädsla, psykiskt manipulerande föräldrar, isolering, dissociation, skuldbeläggande av mig som utsatt barn, utebliven skolgång pga traumatisering, socialsekreterare som försökte grooma mig, förlorade kompisarna pga isolering, ångest, skuld- och skamkänslor. Komplex PTSD.
+ Långvarig "mobbning" i skolan, jag var inte trygg någonstans överhuvudtaget.
Räcker den förklaringen?
Fattar inte ens varför jag ska behöva förklara nåt.