Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dottern fick hjälpa mig att knöla in cykeln I bilen. Det gick inte att stänga bakluckan helt så jag körde olagligt. Dottern sa att hon saknade cykel, hennes hade lånats ut och sen kom den aldrig tillbaka. Så istället för tippen så åkte vi till en cykelverkstad. Blev lite dyrt att fixa allt men nu får dottern en cykel.

Var in till optikern med henne. Hon har köpt nya glasögon men det är typ omöjligt att få dem att sitta kvar. Hon är ju kines så hennes näsa är minimal.
 
Sambon kommer säkert bara svara "Då kan du ju köpa fler". NEJ ville köpa dom jag har billigare. :laugh: Så jag stör mig på detta med!
Om de fortfarande är oanvända kan du lämna tillbaka dem och få pengarna tillbaka och köpa dem på nytt. Alternativt gå tillbaka och säga att du vill antingen lämna tillbaka eller att de får ge dig mellanskillnaden. Jag fick pengar tillbaka när en weekendväska kom ut på rea veckan efter jag köpt den. :up:
 
Min arbetsgivare
Det kan fan inte gå en vecka utan att de här något kränkande eller diskriminerande.
Jag gillar verkligen min arbetsplats men inte min arbetsgivare.
Igår hade det en så där välkomna itt företaget event för ny anställna som de har nu fem gånger i rad råkat glömma bort mig. Det börjar kännas som att jag inte passar in eller något.

Eller som när alla på jobbet fick en goddie bag. Utom jag. För de visste inte vad de skulle ge en trans kvinna.
 
Min arbetsgivare
Det kan fan inte gå en vecka utan att de här något kränkande eller diskriminerande.
Jag gillar verkligen min arbetsplats men inte min arbetsgivare.
Igår hade det en så där välkomna itt företaget event för ny anställna som de har nu fem gånger i rad råkat glömma bort mig. Det börjar kännas som att jag inte passar in eller något.

Eller som när alla på jobbet fick en goddie bag. Utom jag. För de visste inte vad de skulle ge en trans kvinna.
Idioter, vad sägs om en goodie bag till en människa? Ingen är lik någon annan, så varför skulle de skilja på könet för den som får gåvan? :mad:
 
Om de fortfarande är oanvända kan du lämna tillbaka dem och få pengarna tillbaka och köpa dem på nytt. Alternativt gå tillbaka och säga att du vill antingen lämna tillbaka eller att de får ge dig mellanskillnaden. Jag fick pengar tillbaka när en weekendväska kom ut på rea veckan efter jag köpt den. :up:
Inte oanvända tyvärr, tror jag slängde kvittot till och med. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 247
Senast: Tuvstarr
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 071
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 880
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 121
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp