Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja eller som min, jag begärde minst samma lön som min kollega o fick svaret ”xx ska ju gå ner i tid så då kommer ju du ha högre lön än henne”…..Wow, låter som vi jobbar på samma företag.
Att jag handlade massa dyra linnesängkläder på HM för några dagar sedan och nu har dom 20% rabatt.
Äh fy vad störigt!!
Vet hur det är. Är alltid så...Att jag handlade massa dyra linnesängkläder på HM för några dagar sedan och nu har dom 20% rabatt.
Om de fortfarande är oanvända kan du lämna tillbaka dem och få pengarna tillbaka och köpa dem på nytt. Alternativt gå tillbaka och säga att du vill antingen lämna tillbaka eller att de får ge dig mellanskillnaden. Jag fick pengar tillbaka när en weekendväska kom ut på rea veckan efter jag köpt den.Sambon kommer säkert bara svara "Då kan du ju köpa fler". NEJ ville köpa dom jag har billigare. Så jag stör mig på detta med!
Jag brukar gå fram och fråga om platsen är ledig så får de plocka ihop sig.Sittplatser på flygplatser. Det finns för få. Och folk sitter och tar upp 5 säten med sina jäkla väskor
Idioter, vad sägs om en goodie bag till en människa? Ingen är lik någon annan, så varför skulle de skilja på könet för den som får gåvan?Min arbetsgivare
Det kan fan inte gå en vecka utan att de här något kränkande eller diskriminerande.
Jag gillar verkligen min arbetsplats men inte min arbetsgivare.
Igår hade det en så där välkomna itt företaget event för ny anställna som de har nu fem gånger i rad råkat glömma bort mig. Det börjar kännas som att jag inte passar in eller något.
Eller som när alla på jobbet fick en goddie bag. Utom jag. För de visste inte vad de skulle ge en trans kvinna.
Jag hade blivit glad för lite godis!Idioter, vad sägs om en goodie bag till en människa? Ingen är lik någon annan, så varför skulle de skilja på könet för den som får gåvan?
Ja godis och vattenflaskor är ju så extremt könskodade, så det är klart att du inte kunde få någon.Jag hade blivit glad för lite godis!
eller vattenflaska som de andra fick.
Eller något annat som de andra fick.
som sagt jag är en människa!
Ja vet, tänk om jag hade fått något godis som var blått!!!!!!!Ja godis och vattenflaskor är ju så extremt könskodade, så det är klart att du inte kunde få någon.
*väldigt ironiskt*
Inte oanvända tyvärr, tror jag slängde kvittot till och med.Om de fortfarande är oanvända kan du lämna tillbaka dem och få pengarna tillbaka och köpa dem på nytt. Alternativt gå tillbaka och säga att du vill antingen lämna tillbaka eller att de får ge dig mellanskillnaden. Jag fick pengar tillbaka när en weekendväska kom ut på rea veckan efter jag köpt den.
Du är inte medlem? Oftast kan de till och med gå efter betalning med kortet.Inte oanvända tyvärr, tror jag slängde kvittot till och med.
Kan inte lämna tillbaka använda saker.Du är inte medlem? Oftast kan de till och med gå efter betalning med kortet.