Det är sant.Kan inte lämna tillbaka använda saker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är sant.Kan inte lämna tillbaka använda saker.
Skadat knät, och vad kan man utföra för sport då? Ingen! Man ska väl inte klaga över att vila, men jag kan inte ens ta en jäkla promenad.Och det är soligt ute!
Jag gjorde en trappa så jag kom upp på hästen, la kryckorna i knät så jag skulle kunna ta mig hem om jag åkte av.Man kan totalt lura sin läkare och rida barbacka/utan stigbyglar i 3 månader...
Sålde en blomma 1 juli 2023. Köparen kom aldrig och hämtade den, får detta meddelande idag.
Visa bifogad fil 140731
Jag var väldigt tydlig i typ fyra meddelanden till, men sen blev det faktiskt en blockeringVadfan
Att människan ens orkar börja bråka om 230 krSålde en blomma 1 juli 2023. Köparen kom aldrig och hämtade den, får detta meddelande idag.
Visa bifogad fil 140731
Folk är inte kloka!Sålde en blomma 1 juli 2023. Köparen kom aldrig och hämtade den, får detta meddelande idag.
Visa bifogad fil 140731
Jag fick verkligen inget svar när jag frågade hellerAtt människan ens orkar börja bråka om 230 kr
Och till vem ska du bli anmäld? Ombudsmannen för ångrade köp mellan privatpersoner?
Det verkar rätt vanligt att hota med anmälan hit och dit, men att precisera exakt vilken sorts anmälan man tänkt sig verkar mer sällsyntJag fick verkligen inget svar när jag frågade heller
Tycker jag inte. Vi har väl alla våra åsikter om dagens melodifestival och deltagare samt vad som är musik.Så fruktansvärt otrevlig.
Visa bifogad fil 140755
Nej inte du men jag tycker det. Hon kunde nöjt sig utan det sista.Tycker jag inte. Vi har väl alla våra åsikter om dagens melodifestival och deltagare samt vad som är musik.
Det är inte utan att man undrar hur dålig uppfattning folk har om rättssystemet. Tänker de att de ringer något allmännt anmälningsnummer för mindre oförrätter, och sedan kommer farbror polis och läxar upp dig och ser till att allt blir rättvist, enligt anmälaren. Lite som då de som bråkade i skolan blev skickade till rektorn som då tydligen skulle reda upp allt och skipa rättvisa.Det verkar rätt vanligt att hota med anmälan hit och dit, men att precisera exakt vilken sorts anmälan man tänkt sig verkar mer sällsynt