Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att det är så mörkt och molnigt.

Tempraturen ligger runt nollan med enstaka ännu kallare dagar.

Vill ha sol så det åtminstone är dagsmeja. Just nu har jag noll ute och 17 inne. Skulle vara runt 20 om bara solen tittade fram en stund.

Att jag snålar på veden ifall det kommer köldknäppar gör sitt till...
 
Hade lite bråttom och fick på två naglar lite wonkigt. Självklart sitter de bredvid varandra och lutar åt varsitt håll..... Tjusigt värre... :bag: :cautious: När man väl ska vara fin.
 
Sålde en blomma 1 juli 2023. Köparen kom aldrig och hämtade den, får detta meddelande idag. 😅
Screenshot_2024-03-09-17-29-25-66_be80aec1db9a2b53c9d399db0c602181.jpg
 
Stör mig på att när vi ordnar ett möte om beredskap i kris med medverkan från kommunens ansvariga. Då kommer det mänger av oss äldre.

Inga av byarnas yngre innevånare var intresserade. Talade med avkomman som häpnade. I hens kretsar är beredskap superhett. Många har byggt upp en krislåda. Ämnet diskuteras.

Men inte här...
 
Det verkar rätt vanligt att hota med anmälan hit och dit, men att precisera exakt vilken sorts anmälan man tänkt sig verkar mer sällsynt🤭
Det är inte utan att man undrar hur dålig uppfattning folk har om rättssystemet. Tänker de att de ringer något allmännt anmälningsnummer för mindre oförrätter, och sedan kommer farbror polis och läxar upp dig och ser till att allt blir rättvist, enligt anmälaren. Lite som då de som bråkade i skolan blev skickade till rektorn som då tydligen skulle reda upp allt och skipa rättvisa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
460
· Visningar
23 219
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 066
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 878
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 117
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp