Stör mej som fan på min förkylning. Jag var sjuk veckan innan jul. Det räcker för säsongen. Har gått hela vintern och snorat och nu är jag döende i en manflu igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan bilda kollektiv.Dejtingappar. Jag kommer få leva ensam resten av mitt liv
Vi kan bilda kollektiv.
DRÖM!Jaa, med en massa hundar
Ofta har jag haft nytta av hur lätt jag har för att lära mig språk, och hur lätt jag snappar upp dialekter, eller lyckas lära mig lite spanska under en veckas semester bara genom att läsa skyltar och lyssna på folk.
Men nu jobbar jag i par med en polack med lite skrala språkkunskaper, och min hjärna uppfattar tydligen att jaha! Det är så här vi pratar här, visst, inga problem! Och så går jag och säger saker som: Ja! Jag också älska våfflor!
Ehm. Jag får tydligen ta och tänka efter lite hur jag pratar då jag pratar med honom...
Ja, tänk bara vilken fin engelska jag hade talat, om jag åkt på utbyte ett år till någon finare skola där de pratat queen's english,. Inte med hemgjord accent som min engelskalärare som aldrig hade varit utomlandsAssimilationen är stark hos dig!
Det stör mig att mina buke-vänner har så mycket helt legetima störningar, Jag önskar den här tråden kunde handla om störigheter som på Kosmos-skalan var små. Att inget värre än en bruten nagel någonsin hände oss
(å andra sidan tänk hur vi nojjat över våra naglar då)