Stör mig otroligt på hundägare som inte tar upp bajsen efter sin hund mitt på trottoarer och gångbanor.
Min mamma brukar plocka extrabajsar.. hon o jag fyllde 6 stora påsar med skit i går…
Det är så vidrigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig otroligt på hundägare som inte tar upp bajsen efter sin hund mitt på trottoarer och gångbanor.
Här är det skit på cykelbanorna som stör mig mest. Får åka slalom mellan hund- och hästskit.Själv har jag vid några tillfällen råkat ut för att det ligger hundskit på min parkering utanför huset. Tycker det är rätt osnyggt att låta hunden skita där och så lätt att dra undan den till ett lämpligare ställe.
Så fint gjort!Min mamma brukar plocka extrabajsar.. hon o jag fyllde 6 stora påsar med skit i går…
Det är så vidrigt!
Stör mig betydligt mer att jag bor på landet i eget hus med egen parkering och någon ändå rastar sin hund där jag går till och från bil, brevlåda och soptunna.Här är det skit på cykelbanorna som stör mig mest. Får åka slalom mellan hund- och hästskit.
Sätt upp kamera och få reda på vem smygbajsaren är…?Stör mig betydligt mer att jag bor på landet i eget hus med egen parkering och någon ändå rastar sin hund där jag går till och från bil, brevlåda och soptunna.
Nä, för mycket jobb och liten utdelning. Jag får fortsätta se mig för.Sätt upp kamera och få reda på vem smygbajsaren är…?
Det gör de vid elljusspåret här. IDIOTER.Många av de som trots allt plockar upp efter sin hund lägger påsen i soptunnorna längs "min" väg... utan att knyta den Dvs vi som bor här kan inte ha soptunnan ute vid vägen
Men jag gav upp hoppet om mänskligheten för länge sedan
Edit: Längs vägen som går nedanför min åker hittade särbon flera prydligt knutna hundpåsar... varför ens ta upp skiten om en sedan slänger påsen i naturen?!
Jag är också underimponerad av hundägare här. Främst är det sådana som flyttat ut på landet/köpt sommarstuga här som tror att det innebär att de kan ha hundarna lösa bara för att man är på landet.Åh, det är inte värst längs den här vägen... längs en bit av en sidoväg till den här brukar några som bor där vara tvungna att mocka på våren, annars stinker det för mycket under sommaren så de inte kan vara ute i sina trädgårdar samt att de kan inte låta sina ungar cykla längs vägen för risken att bli nerkladdad
Jag är extremt underimponerad av majoriteten hundägare här Längs en annan väg i närheten av mig har de som bor där fått sin häck sönderpissad och mer eller mindre blivit utskällda när de sagt till folk som låter sin hund pissa på häcken.
TackMin mamma brukar plocka extrabajsar.. hon o jag fyllde 6 stora påsar med skit i går…
Det är så vidrigt!
Jag får hemskt dåligt samvete de gånger jag inte kan ta upp efter spionen. Beckmörkt och han sätter sig i högt gräs/löv/pinnar osv. Brukar ta upp och lyckas oftast eftersom jag siktar på där han har rumpan, men ibland är han så snabb och sprätter ifrån och då är det svårt för mig att hitta rätt plats igen, känner mig fram med påse och ger upp efter en stund. Känner mig så korkad, dels för att jag inte hittar och tar upp och dels för att jag står där och letar! Försöker dock tänka att de få gånger det sker och någon har ögonen på mig så har de väl förståelse.Ihöstas började jag bes-ökahundparken här. Detvar välskött och fint.
Fram tills snön kom. Plötsligt slutade folk med stora hundar att plocka upp (att det är stora hundar syns på bajsets storlek ). Det är bombat med skit där.
Min hund skiter lillfingerstora korvar och jag plockar upp. Det gör mig extra irriterad på de stoooora högar som är överallt i parken..
Jag var tvungen att sätta upp ett staket vid mina bärbuskar, då varenda hundrastare verkade tycka att det var en utmärkt idé att låta sina hundar kissa på dem.Åh, det är inte värst längs den här vägen... längs en bit av en sidoväg till den här brukar några som bor där vara tvungna att mocka på våren, annars stinker det för mycket under sommaren så de inte kan vara ute i sina trädgårdar samt att de kan inte låta sina ungar cykla längs vägen för risken att bli nerkladdad
Jag är extremt underimponerad av majoriteten hundägare här Längs en annan väg i närheten av mig har de som bor där fått sin häck sönderpissad och mer eller mindre blivit utskällda när de sagt till folk som låter sin hund pissa på häcken.
Fick en stark impuls av att söka nytt jobb i går, när jag hade ett medarbetarsamtal. Avskyr när chefen kommer dragandes med "ej löneledande", "man jobbar inte på XX för lönen skull" osv