Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Solen har varit utanför Ljungby större delen av helgen.

Får väl störa mig på att jag som inte tål den har fått soleksem trots skydd.
 

Bifogade filer

  • IMG_5999.jpeg
    IMG_5999.jpeg
    343,7 KB · Visningar: 25
Här tänkte jag vara händig och fixa stopp i avloppet själv, så sitter det längre ned där man måste ha verktyg och bös... Får bli en anmälan till hyresvärden för jag vågar inte skruva ned "djupare" under vasken än jag redan gjort. Dessutom har de smidigt nog spikat upp en plywood-skiva (eller liknande) precis framför, så börjar jag skruva och få loss grejer så är det inte säkert att jag får dit det igen då jag inte ser vart röret tar vägen.
 
Tråkigt att du har varit med om detta i ditt liv!

Jag har inte tvingat dig att förklara, jag undrade vad "Livets hårda skola" står för. Kände du inte för att förklara hade du kunnat svara det. Eller svara allmänt. Lägg inte skulden på mig för att jag ställer en fråga om vad det betyder- rent krasst har ju alla gått i livets hårda skola så då skulle alla ha det på sin FB och det ser jag ju inte, därav frågan.
Jag har inte lagt nån skuld på dig.
Om du tycker att alla gått i lhs så visste du ju redan vad det står för. Varför fråga då ... :confused:

Lämnar den diskussionen nu.
 
Eller varför man inte ska skicka beslut till VH när barnet är sekretessmarkerat men inte VH och befinner sig i olika delar av landet. Det _kan_ finnas ett samband. 🙈😒
kl
Ett till exempel: Min släkting hade skyddad identitet och bodde på hemlig adress med sin nye sambo, som också hade skyddad id och hemlig adress.
Hennes våldsamme ex gick till polisen och grät och sa att han var såååååå orolig för att han inte hittade henne.
Tror ni inte poliserna tog med honom i bilen och letade upp min släkting?
Ibland undrar man vad folk har hjärnan till ...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
458
· Visningar
22 940
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 055
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 872
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 113
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp