Du har alltså frågat närmaste urmakare vad det skulle kosta att låta den sätta fast befintligt klockarmband på brickan?Japp, för en jädrans massa pengar jag inte har tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har alltså frågat närmaste urmakare vad det skulle kosta att låta den sätta fast befintligt klockarmband på brickan?Japp, för en jädrans massa pengar jag inte har tyvärr.
Jag tror att jag möjligen kan sy brickan på läder. Om du har något armband som du skulle vilja prova det med. Lite beroende på hur det är gjort osv. Om du skickar PM med bild så kikar jag på det, förutsatt att det får ta lite tid.Jag får kolla upp det, det borde inte vara jättesvårt att få tag på. Har kvar min klockrem från en klocka jag hade för urminnestider sedan. Tror jag. Skulle man kunna sätta fast den på något sätt i brickan så hade den ju gått att använda, spännet där är allergivänligt, titan, då jag har nickelallergi.
Nej men jag vet hur mycket pengar jag har till övers, räcker inte det tycker du?Du har alltså frågat närmaste urmakare vad det skulle kosta att låta den sätta fast befintligt klockarmband på brickan?
Sånt är skitdrygt!Stör mig på att min Netflix hamnar i osynk mellan bild och ljud då och då.
Vad fint av dig!Jag tror att jag möjligen kan sy brickan på läder. Om du har något armband som du skulle vilja prova det med. Lite beroende på hur det är gjort osv. Om du skickar PM med bild så kikar jag på det, förutsatt att det får ta lite tid.
Det undrar jag också! Min lilla biväg till en byväg är ca 500 meter lång och där räknade jag till totalt 20 ölburkar! Nu har jag införskaffat en skräpplockare för att kunna plocka dem ur de branta dikena. Det är inte direkt någon genomfartsväg så förmodligen är det någon/några boende längs den totalt 9 km långa vägsamfälligheten som slänger ut burkarna.Stör mig på allt bilskräp.
Varför är det enklare att öppna sidorutan och slänga resterna, påsen etc från snabbmaten och ölburken, energidrycken etc - än ta med och lägga i soptunna.
Jag går en väldigt kort morgonkiss med hunden. Ett par hundra meter och tillbaka längs länsvägen.
Flera gånger i veckan plockar jag burkar, flaskor och skräp till min soptunna eller pant.
Här används den lilla byvägen tydligen som avfallsplats för flyttskräp eller garagerensningDet undrar jag också! Min lilla biväg till en byväg är ca 500 meter lång och där räknade jag till totalt 20 ölburkar! Nu har jag införskaffat en skräpplockare för att kunna plocka dem ur de branta dikena.
Märkligt att du tar upp det nu, för det är likadant här. Jag har inte sett det förut. Här är det just snabbmatsattiraljer främst dryckesbägare. Närmaste snabbmatsställe ligger två mil bort, så de har väl hunnit äta och dricka klart just här.Stör mig på allt bilskräp.
Varför är det enklare att öppna sidorutan och slänga resterna, påsen etc från snabbmaten och ölburken, energidrycken etc - än ta med och lägga i soptunna.
Jag går en väldigt kort morgonkiss med hunden. Ett par hundra meter och tillbaka längs länsvägen.
Flera gånger i veckan plockar jag burkar, flaskor och skräp till min soptunna eller pant.
Meh! Vad dumt!
Att jag behöver köpa mera träningskläder för mina är typ urtvättade men jag vill inte ge flera hundra i inköp
Alltså, inte att du var dum utan att det var konstigt av apoteketMeh! Vad dumt!
Better Bodies när de har rea!Att jag behöver köpa mera träningskläder för mina är typ urtvättade men jag vill inte ge flera hundra i inköp