Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får kolla upp det, det borde inte vara jättesvårt att få tag på. Har kvar min klockrem från en klocka jag hade för urminnestider sedan. Tror jag. Skulle man kunna sätta fast den på något sätt i brickan så hade den ju gått att använda, spännet där är allergivänligt, titan, då jag har nickelallergi.
Jag tror att jag möjligen kan sy brickan på läder. Om du har något armband som du skulle vilja prova det med. Lite beroende på hur det är gjort osv. Om du skickar PM med bild så kikar jag på det, förutsatt att det får ta lite tid.
 
Ryggskott :arghh:
Och idag kommer sambon hem efter en vecka borta på jobb.
Kommer jag kunna sova med honom? Nej.
Kommer jag kunna ligga i hans famn i soffan? Nej.
Kommer jag kunna kramas ordentligt när han kommer? Nej.

Hockey på tisdag också. Sista chansen att gå före slutspel och första gången för syrrans sambo som äntligen ska med. Kommer det funka om ryggen inte blir drastiskt bättre? Nej :arghh:
 
Stör mig på allt bilskräp.

Varför är det enklare att öppna sidorutan och slänga resterna, påsen etc från snabbmaten och ölburken, energidrycken etc - än ta med och lägga i soptunna.

Jag går en väldigt kort morgonkiss med hunden. Ett par hundra meter och tillbaka längs länsvägen.

Flera gånger i veckan plockar jag burkar, flaskor och skräp till min soptunna eller pant.
 
Stör mig på allt bilskräp.

Varför är det enklare att öppna sidorutan och slänga resterna, påsen etc från snabbmaten och ölburken, energidrycken etc - än ta med och lägga i soptunna.

Jag går en väldigt kort morgonkiss med hunden. Ett par hundra meter och tillbaka längs länsvägen.

Flera gånger i veckan plockar jag burkar, flaskor och skräp till min soptunna eller pant.
Det undrar jag också! Min lilla biväg till en byväg är ca 500 meter lång och där räknade jag till totalt 20 ölburkar! Nu har jag införskaffat en skräpplockare för att kunna plocka dem ur de branta dikena. Det är inte direkt någon genomfartsväg så förmodligen är det någon/några boende längs den totalt 9 km långa vägsamfälligheten som slänger ut burkarna.
 
Jaha. Felet är vad? :banghead:
Slutade med att jag beställde från ett annat apotek.

Screenshot_20240310_134703_Chrome.jpg
 
Stör mig på allt bilskräp.

Varför är det enklare att öppna sidorutan och slänga resterna, påsen etc från snabbmaten och ölburken, energidrycken etc - än ta med och lägga i soptunna.

Jag går en väldigt kort morgonkiss med hunden. Ett par hundra meter och tillbaka längs länsvägen.

Flera gånger i veckan plockar jag burkar, flaskor och skräp till min soptunna eller pant.
Märkligt att du tar upp det nu, för det är likadant här. Jag har inte sett det förut. Här är det just snabbmatsattiraljer främst dryckesbägare. Närmaste snabbmatsställe ligger två mil bort, så de har väl hunnit äta och dricka klart just här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
458
· Visningar
22 940
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 055
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 872
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 113
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp