Lyan
Trådstartare
Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig för ingen känns helt 100. Men denna har jag just nu iallafall och den gillar jag rätt mycket trots att den är så blek. Eller ja, att den är så blek är nog faktiskt en stor anledning till att jag gillar den! Problemet nu är att jag vill ändra apparna på nedersta raden. Jag har nog de flesta inställningarna screenshotade (lärdom från tidigare misstag ), men den rosa färgen är som jag har bestämt själv så den lär inte bli lätt att lyckas pricka in rätt nyans på
iPhone har ju gjort det betydligt lättare att göra utseendet mer personligt i förra uppdateringen, men det är fortfarande rätt mycket jag saknar. Eller så finns det och jag bara vet inte för jag är verkligen stenkorkad på teknik Jag kör i princip bara på Meitu och Color widgets. Jag har Widgy också, men den fattar jag noll och ingenting av
iPhone har ju gjort det betydligt lättare att göra utseendet mer personligt i förra uppdateringen, men det är fortfarande rätt mycket jag saknar. Eller så finns det och jag bara vet inte för jag är verkligen stenkorkad på teknik Jag kör i princip bara på Meitu och Color widgets. Jag har Widgy också, men den fattar jag noll och ingenting av