Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är jag med men kan uppenbarligen inte bakaAtt jag sitter och läser i kakbakstråden.
Och därför blir sjukt sugen på minst ett helt kaffebord med sju sorter i stora högar...
Det har varit så ett tag nu, fick utskick från min bank om detta för länge sen.Här står det att det behövs ett giltigt id-kort, trots att jag har bank id på gammla mobilen
Visa bifogad fil 140338
Ringde honom tre gånger, sista gången för att säga att jag släppte ut hästarna igen.Väntar på hovslagaren som skulle varit här kl 15. Hela dan går utan att jag får något gjort för han var full igår.
Så var det tidigare i veckan här.Stör mig på kaminen som har varit SYNNERLIGEN svåreldad två dagar i rad...
Vem blir inte på kasst humör i det skitvädret som är nu...Stör mig på kaminen som har varit SYNNERLIGEN svåreldad två dagar i rad...
Känner igen det. Det bara ligger och pyr. Ingen fart på elden alls...Så var det tidigare i veckan här.
Rejäl surgubbe i skorstenen.
Min vedpanna slocknade två kvällar så jag vaknade till utkylt hus.
Här står det att det behövs ett giltigt id-kort, trots att jag har bank id på gammla mobilen
Visa bifogad fil 140338
Än en gång tycker jag att mitt liv är inrutat, enformigt och tråkigt, så jag försöker göra något för att få lite omväxling, bokar resa, får nya uppgifter på jobbet.
Och nu får jag panik över hur jag ska klara de nya uppgifterna, jag kan ju inte allt genast, och då hatar säkert alla mig, och hur det ska gå med resan och nu blir det säkert pandemi och strejk och krig som ställer till resplanerna.
Kan inte mitt sinne hitta någon sorts lagom-inställning, där mitt emellan tristess och panik?
Jag var tvungen att skaffa id-kort akut när det var passkaos, pga tappat bort körkort. Så det fick bli ett id-kort från skatteverket och det är inte giltigtJag upptäckte det när jag köpte ny mobil i januari. Tur att jag skaffade ett nationellt ID-kort när det var billigt (störigt är att jag nog behöver byta ut det nu, om jag ska resa med det - har tagit ur en piercing i ansiktet som jag hade när det gjordes..).
Jag hade samma problem plus gammal modellMitt mobilfodral har gått sönder.
Pga ingen iphone eller Samsung, så det går inte att "panikköpa" i butik. Det brukar mest vara skal till dessa märken ju.
(Jag har beställt via nätet och hoppas på snabb leverans!)
Min är också en gammal modell.Jag hade samma problem plus gammal modell