Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här står det att det behövs ett giltigt id-kort, trots att jag har bank id på gammla mobilen :arghh:

1709484075315.png
 
Väntar på hovslagaren som skulle varit här kl 15. Hela dan går utan att jag får något gjort för han var full igår. :rage:
Ringde honom tre gånger, sista gången för att säga att jag släppte ut hästarna igen. :mad:

Jag är fortfarande arg, han vet att jag jobbar nästa helg och inte kan då, så skickade ett sms att om han inte vill komma längre så kan han tala om det istället så jag vet i fortsättningen, så nu måste jag hitta någon annan hovslagare. Skitkul, not. :banghead:

Han kan ju glömma någon fler jakt där hästarna går. :rage:
 
Än en gång tycker jag att mitt liv är inrutat, enformigt och tråkigt, så jag försöker göra något för att få lite omväxling, bokar resa, får nya uppgifter på jobbet.
Och nu får jag panik över hur jag ska klara de nya uppgifterna, jag kan ju inte allt genast, och då hatar säkert alla mig, och hur det ska gå med resan och nu blir det säkert pandemi och strejk och krig som ställer till resplanerna.

Kan inte mitt sinne hitta någon sorts lagom-inställning, där mitt emellan tristess och panik?
 
Här står det att det behövs ett giltigt id-kort, trots att jag har bank id på gammla mobilen :arghh:

Visa bifogad fil 140338

Jag upptäckte det när jag köpte ny mobil i januari. Tur att jag skaffade ett nationellt ID-kort när det var billigt (störigt är att jag nog behöver byta ut det nu, om jag ska resa med det - har tagit ur en piercing i ansiktet som jag hade när det gjordes..). :cautious:
 
Senast ändrad:
Än en gång tycker jag att mitt liv är inrutat, enformigt och tråkigt, så jag försöker göra något för att få lite omväxling, bokar resa, får nya uppgifter på jobbet.
Och nu får jag panik över hur jag ska klara de nya uppgifterna, jag kan ju inte allt genast, och då hatar säkert alla mig, och hur det ska gå med resan och nu blir det säkert pandemi och strejk och krig som ställer till resplanerna.

Kan inte mitt sinne hitta någon sorts lagom-inställning, där mitt emellan tristess och panik?

Jag känner igen mig! Du är inte ensam ❤️
 
Jag upptäckte det när jag köpte ny mobil i januari. Tur att jag skaffade ett nationellt ID-kort när det var billigt (störigt är att jag nog behöver byta ut det nu, om jag ska resa med det - har tagit ur en piercing i ansiktet som jag hade när det gjordes..). :cautious:
Jag var tvungen att skaffa id-kort akut när det var passkaos, pga tappat bort körkort. Så det fick bli ett id-kort från skatteverket och det är inte giltigt :rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 410
Senast: Tuvstarr
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 081
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 882
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 138
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp