Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
1000037201.jpg
 
För att jag inte har något att ta på mig...Blir smutsig och svettig på jobbet och behöver byta dagligen. Även om jag tvättar så fort jag kan fylla en maskin så återstår problemet att få tvätten torr. Och mina nuvarande kläder har hål och måste bytas ut.
Fast det var ju inte min poäng :)

Vi behöver alla förnya kläder emellanåt. Jag undrar varför du beställer när chansen/risken att de inte passar är så stor.

Varför scannar du inte nån butik då och då?
Jag hittar sällan nåt om jag ger mig ut och "ska köpa kläer". Det mest har jag köpt när jag tittat in bara för att kolla :up:
 
Nån har parkerat på min plats! Det finns 4 lediga besöksparkeringar men neeeej då. Står på min :rage:
Jag har polisanmält. Det är egenmäktigt förfarande. Var i alla fall det för ett antal år sen

Jobbade sena kvällar och titt som tätt stod det nån på min p.plats. Polisen meddelade mig att han (det var en han) fått tipset av kompisen på andra sidan gatan. "det står sällan nån där"
:rage:
 
Fast det var ju inte min poäng :)

Vi behöver alla förnya kläder emellanåt. Jag undrar varför du beställer när chansen/risken att de inte passar är så stor.

Varför scannar du inte nån butik då och då?
Jag hittar sällan nåt om jag ger mig ut och "ska köpa kläer". Det mest har jag köpt när jag tittat in bara för att kolla :up:
Är man större är det svårt att hitta kläder att prova i fysiska butiker. Det är anpassat för normalviktiga folk, större är hänvisade till online.
 
Fast det var ju inte min poäng :)

Vi behöver alla förnya kläder emellanåt. Jag undrar varför du beställer när chansen/risken att de inte passar är så stor.

Varför scannar du inte nån butik då och då?
Jag hittar sällan nåt om jag ger mig ut och "ska köpa kläer". Det mest har jag köpt när jag tittat in bara för att kolla :up:
Jag avskyr att leta kläder. Därför undviker jag det tills allt är jätteakut och jag bara måste ha nytt.

Jag har en butik nära gymmet som jag ibland går in i. Har deras app och får erbjudanden. Men 9 gånger av 10 så finns det absolut inget som jag vill ha. Eller så köper jag något eftersom det är bra pris på eländet men sen blir det liggande eftersom det ändå passar så dåligt.
 
Jag avskyr att leta kläder. Därför undviker jag det tills allt är jätteakut och jag bara måste ha nytt.

Jag har en butik nära gymmet som jag ibland går in i. Har deras app och får erbjudanden. Men 9 gånger av 10 så finns det absolut inget som jag vill ha. Eller så köper jag något eftersom det är bra pris på eländet men sen blir det liggande eftersom det ändå passar så dåligt.
Det måste ju vara bättre både ekonomiskt och ur miljöaspekten att klädspana regelbundet och köpa det man vill ha och som passar bra, när något sånt dyker upp än att köpa kläder man inte vill ha och som inte sitter bra pga kombon bra pris och akutbehov.
 
Det måste ju vara bättre både ekonomiskt och ur miljöaspekten att klädspana regelbundet och köpa det man vill ha och som passar bra, när något sånt dyker upp än att köpa kläder man inte vill ha och som inte sitter bra pga kombon bra pris och akutbehov.
Absolut. Jag vill inte slösa och köpa onödiga saker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
23 502
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 091
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 883
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 146
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp