Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig med glimten i ögat blandad med äkta frustration:
Jag har ibland problem med ländryggen, så den strular ordentligt just nu, jag blir väldigt begränsad på gymmet, så är rätt sur över det. Sen har jag en handled som också strular återkommande, den gör såklart ganska ont just nu. Sen ska jag på gala imorgon och har såklart lite akne som inte är helt lätt att sminka över. Sa till min kompis på gymmet att "nu kan det inte bli värre!". Då slår jag in smalbenet ordentligt i instrumentpanelen på bilen och är numera halt också 😂
 
Min kollega som spammar min fb med spelinbjudningar på ett spel jag inte spelar.
Visat sig att det är spelet som spammar mig eftersom han inte vet hur man ställer inte vad spelet får komma åt och han verkar inte ens försöka utan försöker lägga lösningen på mig. Hur ska jag kunna blocka en app som jag inte har installerad när inte det alternativet kommer upp när jag trycker på de tre punkterna :banghead:
Skulle bara tagit bort honom som vän jag vet ju att han är total dataidiot
 
Jag stör mig på att jag har ont i vänster fot, när jag liksom lyfter den från marken när jag går. Rätt irriterande snarare än riktigt ont dock som tur är. Vad jag har gjort vet jag inte, blivit gammal och sliten?

Jag stör mig på att min hund ännu en gång övertalade mig att vara på ballen så nu sitter jag här igen och fryser. Han är nöjd dock, och kommer sura när jag vill att han kommer in. Här i det här hushållet är det matte... jag menar spionen som styr! Med järnhand banne mig!

Jag stör mig på att min mat blev varm när jag värmde en matlåda, inte varm som i varm utan varm som i riktigt jävla skithet så att man bränner sig i munnen varm. Det var ju inte precis målet för i dag!
 
Ländrygg och tömma ett dödsbo gå inte ihop. 😑 Men fem sopsäckar och en del grejer in i bilen får duga för den här helgen, inväntar en person som ska hämta en möbelgrupp strax, får se det som en vinst varje gång något lämnar huset. 🤷🏻
 
Att jag precis vilade lite middag och när jag vaknade hade jag fått meddelande av en arbetskamrat som frågade om jag ville vara med på en present till en annan arbetskamrat som fått bebis. Jag skickade pengarna direkt med meddelandet Annas bebis. Till Anna O_o. Lite lagom groggy. Blir ingen överraskning för henne nu... :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
466
· Visningar
23 642
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 097
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 884
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 148
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp