Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
QTL5npw.jpeg

🤮😩

Känner igen fenomenet. Jag (och sambon) använder Locobase repair som handkräm, det enda som hjälper för mig när det blir sådär torrt.

Håller tummarna för att det "läker ut" snart för dig!
 
Känner igen fenomenet. Jag (och sambon) använder Locobase repair som handkräm, det enda som hjälper för mig när det blir sådär torrt.

Håller tummarna för att det "läker ut" snart för dig!

I feel you... Just nu har jag inga blödande sprickor, men annars hade det kunnat vara mina händer. 🥺
Aj. Jag vill ha VÅR! Värme!
Jag har femtielva krämer men det enda som hjälper är sommar och ☀️. 😅🤷🏻‍♀️ Men gjorde en inpackning igår så nu är de mycket bättre! Det håller inte så länge bara..
 
Min röst. Den är dum. Andningen är SÅ mycket bättre nu, men tyvärr påverkar astmamedicinerna rösten så jag blir hes och tappar rösten helt om jag pratar för mycket. Eller sjunger. Vilket är störigt, för jag planerar att sjunga på mitt bröllop i april och vill att rösten ska hålla en hel låt.
Det brukar ge sig efter en tid med medicinerna.
Jag blir hes när jag ökar dosen vid förkylning mm
 
Jag hoppas att det lugnar sig. 🥺

(Ville inte "gilla" ditt inlägg, för det kändes som att jag gillar att du blir hes. 😅)
Haha ingen fara
Jag tolkar inget särskilt i sånt :)
Det blir nog bättre snart.
Jag vet att första gången jag fick astmamedicin som funkade ringde jag astmasköterskan och klagade på att den inte hjälpte.
"Du hostar upp massa slem säger du?"
"Ja jag mår skit av denna medicin"
"Fast du måste ju upp slemmet ur lungorna, alltså funkar medicinen"

🤣🤣🤣
 
På mina föräldrar.

Skulle ut fort från hemmet när vi blev myndiga, tjat om jobb o att klara sig sjäv. Hände det en nått fanns föräldrarna inte där.

Åker dit ofta o hjälper till. Hela mitt vuxna liv i snitt en gång varje vecka.
Idag, tar med fika.. som förstörs av att de grälar över småsummor (för dem) sen hjälper jag o syrran dem rensa i trädgården halva dagen (för mor bett oss) Får skit för vi knte hjälper till med rätt saker. Surar över att vi inte vill äta där.

Ja. Kul de är o hjälpa till.
Gör de mest pga annars ska en ha dåligt samvete
 
Sjukt ont i sidan å jag behöver packa lägenhet, tvätta gardiner, skruva ner lite fler saker från väggarna och få bort det mesta av sladhållarna (inte allt idag men ska göra lite varje dag).

Å seriöst vad e det med folk å säga att jag måste packa tallrikarna? Tallrikar e sjukt lätt å packa. Glas å muggar e lite jobbiga men med tanke på att jag har silkespapper helt okej att pack å jag har sålt ivägg min stora glas samling så har inga massiva mängder kvar.
Jag såg ett tips precis innan jag flyttade nyss. Packa in tallrikar, glas och annat i handdukar och kläder (använd inte de allra finaste kläderna) ;). Det var suveränt, sparade mycket tid.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 454
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 110
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 884
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Husköpstråden del 3
  • Parfym

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp