Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på blåsta människor. Inte de som liksom alla andra bara är lite korkade ibland. Utan de som är riktigt, riktigt totalt blåsta! Som killen i artikeln på SVT Nyheter: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mathias-har-haft-gonorre-och-klamydia-fem-ganger

Han har haft gonorré tre gånger och klamydia två gånger! I inslaget skrattar han åt det och tycker att hans journal är "festlig". Han säger att han blir förvånad varje gång. Han säger också att han använder kondom bara varannan gång men att han absolut gör en riskkalkyl. Hur blåst får man vara egentligen? Han bjuder in SVTs reporter att filma i hans sovrum och säger "Det är här gonorré happens, så att säga" med ett flin...

Jag är SÅÅ glad att jag är gift sen många år tillbaka så jag slipper hålla på att dejta nu!
Vad fan menar han med riskkalkyl? Vad grundar sig den på…nä fy vilken vidrig snubbe. Tänk hur många andra han smittat, så jäkla respektlöst.
 
Jag stör mig på blåsta människor. Inte de som liksom alla andra bara är lite korkade ibland. Utan de som är riktigt, riktigt totalt blåsta! Som killen i artikeln på SVT Nyheter: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mathias-har-haft-gonorre-och-klamydia-fem-ganger

Han har haft gonorré tre gånger och klamydia två gånger! I inslaget skrattar han åt det och tycker att hans journal är "festlig". Han säger att han blir förvånad varje gång. Han säger också att han använder kondom bara varannan gång men att han absolut gör en riskkalkyl. Hur blåst får man vara egentligen? Han bjuder in SVTs reporter att filma i hans sovrum och säger "Det är här gonorré happens, så att säga" med ett flin...

Jag är SÅÅ glad att jag är gift sen många år tillbaka så jag slipper hålla på att dejta nu!
Jag är glad över beslutet att leva resten av mitt liv som singel i celibat. Det är inte värt det.
 
Jag förstod inte det heller. Uppenbarligen har han varken gjort en riskkalkyl eller lärt sig något av sina misstag! Vidrig snubbe beskriver honom rätt bra tycker jag!
Jag tänker att om man går ut med sitt namn och ansikte i media och berättar om sina könssjukdomar och sin nonchalans kring dem, så borde chanserna till sex minska rätt drastiskt... Får vi hoppas!!
 
Nått är fel på lönespec så de har dragit sjukskrivning för december både i januari OCH februari. Lönen är lägre nu när jag gått ner i tid men men de drar ändå sjukskrivning för januari nu så det blir inte mycket pengar iom inget från försäkringskassan.

Sen kostar bilen lån+skatt+service denna månad + försäkring o ”bara” de är 8700kr
(jag borde inte ha den bilen)
Tappat bort serviceboken som är fullstämplad.. bra om ja måste sälja den.

En leverans av bestick blev fel. Får krångla med de. Nu hämtar jag ut nya på returprder på de som blev fel. Då är dessa fel med!? Fel färg 🤪
Kunde ingen öppnat o kollat INNAN de skickade?

Allmänt trött o förbannad
 
Vem fan sätter tallrikarna i MITTEN av diskmaskinen 😂
1000036461.jpg
 
Installerade markis med tre års garanti. När kappan inom garanti-tiden börjat remsa sig och ser allmänt ful ut hör jag av mig till företaget. Får då "tips" på hur jag själv ska "ta en stege, klättra upp och skruva loss kappan och sy fast".
Alltså skulle ej tro det :rofl:

Tillägg: fönstret är typ 2 meter högt och jag bor i ett torn. Det kommer absolut vara det sista jag gör i livet om jag skulle ge mig på att klättra upp och hänga mig ut från byggnaden som en suicid spiderman och börja skruva helt random på min markis 🫠🫠🫠 PLUS att det är en jävla orimlig grej att föreslå då ens företag har ngt som beskrivs som TRE ÅRS GARANTI
 
Senast ändrad av en moderator:
Installerade markis med tre års garanti. När kappan inom garanti-tiden börjat remsa sig och ser allmänt ful ut hör jag av mig till företaget. Får då "tips" på hur jag själv ska "ta en stege, klättra upp och skruva loss kappan och sy fast".
Alltså skulle ej tro det :rofl:

Tillägg: fönstret är typ 2 meter högt och jag bor i ett torn. Det kommer absolut vara det sista jag gör i livet om jag skulle ge mig på att klättra upp och hänga mig ut från byggnaden som en suicid spiderman och börja skruva helt random på min markis 🫠🫠🫠 PLUS att det är en jävla orimlig grej att föreslå då ens företag har ngt som beskrivs som TRE ÅRS GARANTI

Tillägg: en granne gjorde ngt i den stilen när han skulle putsa sitt fönster. Ngn som passerade bron utanför ringde 112 :rofl:
 
Jag stör mig på blåsta människor. Inte de som liksom alla andra bara är lite korkade ibland. Utan de som är riktigt, riktigt totalt blåsta! Som killen i artikeln på SVT Nyheter: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mathias-har-haft-gonorre-och-klamydia-fem-ganger

Han har haft gonorré tre gånger och klamydia två gånger! I inslaget skrattar han åt det och tycker att hans journal är "festlig". Han säger att han blir förvånad varje gång. Han säger också att han använder kondom bara varannan gång men att han absolut gör en riskkalkyl. Hur blåst får man vara egentligen? Han bjuder in SVTs reporter att filma i hans sovrum och säger "Det är här gonorré happens, så att säga" med ett flin...

Jag är SÅÅ glad att jag är gift sen många år tillbaka så jag slipper hålla på att dejta nu!

Jag såg det där i morse och var väldigt förvånad över att puckot ställde upp öppet på en intervju där han medger att han haft en könssjukdom 5 gånger! Det är verkligen inget jag skulle velat skylta med! :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 552
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 114
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 885
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 158
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp