Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att nyckel till lägenheten och till ena jobbet är likadana. Flera gånger har jag nu tagit fel när jag ska öppna dörren. 😅
Går så långt att jag har nyckeln i hålet och när jag ska vrida om tar det tvärstopp.
Var ingen bra ide och sätta allt i samma nyckelknippa tydligen...
 
Att nyckel till lägenheten och till ena jobbet är likadana. Flera gånger har jag nu tagit fel när jag ska öppna dörren. 😅
Går så långt att jag har nyckeln i hålet och när jag ska vrida om tar det tvärstopp.
Var ingen bra ide och sätta allt i samma nyckelknippa tydligen...

Prova att ha en nyckelknippa fylld med olika nycklar men många med samma utseende ;) (Det finns markeringar. En eller två små, stansade bokstäver. Inte så smidigt alltså.)
 
Du, det är fan samma jävla snubbe :rofl: Fast här här han nämnt "muskelkraft" lite snabbt i förbifarten i tjänster också, men det känns ju inte som att han tänkt ta i mer än att det kanske är lite jobbigt att trumma ibland :laugh: Fokus är verkligen bara på spela en trudelutt eller meditera typ.

Det är lugnt, gitarr-killarnas ego är inte boostat mer än att de kan vara jobbiga på fest! Handpan-killarna däremot, där har vi boostat ego :laugh:

Det finns regler om uppsikt och olägenhet och hela det köret, men det finns även prejudikat som gett katter "rätt" att gå ute pga naturligt beteende eller nåt åt det hållet (tyvärr).
Ha! Såg att han skrivit i en vandringsgrupp också och bara ”Jag har tänkt sitta längs vandringsleder och spela och hoppas att ni vill stanna och lyssna och kanske dela er mat med mig.” :banghead:
Liksom jag är inte intresserad av att lyssna på någon dåre som bankar på en glorifierad kastrull när jag går på vandring. Det närmaste jag kan sträcka mig i form av att dela min mat med honom vore att kasta en potatis (hårt) i huvudet på honom så att han blir tyst en stund. :cautious::wtf:
 
Ha! Såg att han skrivit i en vandringsgrupp också och bara ”Jag har tänkt sitta längs vandringsleder och spela och hoppas att ni vill stanna och lyssna och kanske dela er mat med mig.” :banghead:
Liksom jag är inte intresserad av att lyssna på någon dåre som bankar på en glorifierad kastrull när jag går på vandring. Det närmaste jag kan sträcka mig i form av att dela min mat med honom vore att kasta en potatis (hårt) i huvudet på honom så att han blir tyst en stund. :cautious::wtf:
Jag kom på att jag en gång följde en kvinna på instagram eller var det nu var, som kom på att hon skulle sälja allt hon ägde, åka til någon söderhavsö, och göra en film om sitt nya liv. Hon skulle få in pengar för filmen på go fund me eller någon liknande platform.

Hon kom hem efter några månader, någon film blev det inte, och jag avföljde henne då hon satt i någon sunkig miniatyrlägenhet utan ägodelar och snyftade om hur orättvist livet var. Det blev liksom lite för tragiskt 🙄
 
Ja jag är öppen för att pyssla med lite vad som. Så länge jag inte behöver göra egentligen något alls. :) Så djurbilder går säkert bra också.
Perfekt ju! Iofs måste du plita ner lite trams om att missan är frustrerad över att en tavla hänger lite snett ibland, det kanske blir lite väl arbetssamt när jag tänker efter 😅
Ha! Såg att han skrivit i en vandringsgrupp också och bara ”Jag har tänkt sitta längs vandringsleder och spela och hoppas att ni vill stanna och lyssna och kanske dela er mat med mig.” :banghead:
Liksom jag är inte intresserad av att lyssna på någon dåre som bankar på en glorifierad kastrull när jag går på vandring. Det närmaste jag kan sträcka mig i form av att dela min mat med honom vore att kasta en potatis (hårt) i huvudet på honom så att han blir tyst en stund. :cautious::wtf:
Haha snälla säg att han får mothugg iaf? Här får han bara hejarop och jag orkar fan inte säga nånting själv, det finns för många dårar i min trakt för att jag ska palla :laugh:

Also, hade någon snubbe suttit och trummat på en glorifierad kastrull (bästa benämningen!) när jag kommit gående så hade jag gått åt andra hållet i ren självbevarelsedrift :cautious:
 
Perfekt ju! Iofs måste du plita ner lite trams om att missan är frustrerad över att en tavla hänger lite snett ibland, det kanske blir lite väl arbetssamt när jag tänker efter 😅

Haha snälla säg att han får mothugg iaf? Här får han bara hejarop och jag orkar fan inte säga nånting själv, det finns för många dårar i min trakt för att jag ska palla :laugh:

Also, hade någon snubbe suttit och trummat på en glorifierad kastrull (bästa benämningen!) när jag kommit gående så hade jag gått åt andra hållet i ren självbevarelsedrift :cautious:
Det var faktiskt några som uttryckte att de uppskattar tystnad på vandring, att höra fågelkvitter och vinden. Och att musik hör hemma på andra platser…
Meeen de flesta hojtar uppmuntrande och kallar hans musik för ”maaaagisk.” 🙄 Och säger att han är både modig och inspirerande som ”vågar släppa ekorrhjulet”. :cautious:
 
Det var faktiskt några som uttryckte att de uppskattar tystnad på vandring, att höra fågelkvitter och vinden. Och att musik hör hemma på andra platser…
Meeen de flesta hojtar uppmuntrande och kallar hans musik för ”maaaagisk.” 🙄 Och säger att han är både modig och inspirerande som ”vågar släppa ekorrhjulet”. :cautious:
Vågar släppa ekorrhjulet?! Det kan väl vem som helst om man både behåller sin bostadsrätt och lever på andra :rofl:
 
Det var faktiskt några som uttryckte att de uppskattar tystnad på vandring, att höra fågelkvitter och vinden. Och att musik hör hemma på andra platser…
Meeen de flesta hojtar uppmuntrande och kallar hans musik för ”maaaagisk.” 🙄 Och säger att han är både modig och inspirerande som ”vågar släppa ekorrhjulet”. :cautious:

Jag känner typ hur många som helst som är kopior av personen som beskrivs. 8 av 10 burners är precis så (burners är någon slags modern hippie, finns i enorma mängder i Stockholm. Umgicks en hel del med sådana människor ett tag för att jag var så förundrad över hur dom ens kan existera.) Otroligt verklighetsfrånvända. :laugh:
 
Perfekt ju! Iofs måste du plita ner lite trams om att missan är frustrerad över att en tavla hänger lite snett ibland, det kanske blir lite väl arbetssamt när jag tänker efter 😅
Jag tycker själv att jag är ganska bra på att skriva trams, så det ska nog gå :)
(Till hur många djurägare kan man månne skicka samma text utan att det finns risk för att två som känner varandra får samma? 🤔)
 
Jag känner typ hur många som helst som är kopior av personen som beskrivs. 8 av 10 burners är precis så (burners är någon slags modern hippie, finns i enorma mängder i Stockholm. Umgicks en hel del med sådana människor ett tag för att jag var så förundrad över hur dom ens kan existera.) Otroligt verklighetsfrånvända. :laugh:
Ytterligare en orsak till att aldrig någonsin flytta till Stockholm med andra ord. :cautious::wtf:
Vågar släppa ekorrhjulet?! Det kan väl vem som helst om man både behåller sin bostadsrätt och lever på andra :rofl:
Alltså jag tycker ju att folk generellt ska få vara precis som de är, men att glorifiera någon slags luffarliv där man satsar på att parasitera på andra människor känns ju helt vrickat?! Liksom okej om han erbjudit sig att faktiskt arbeta för kost och logi dit han kom, men nej. Han satsar på att leva på andra medan hans eget sparkonto växer friskt? Men de pengarna vill han inte använda för han "Vill se hur långt han kan ta sig på människors välvilja." Som en fästing som lever på andra bara. :wtf:

Nä nu ska jag sluta spåra tråden. Men ni kan väl lova att om ni snubblar över en mupp i dreads som bonkar loss på en glorifierad kastrull så kan ni väl slänga en potatis eller två på honom bara av ren solidaritet? :rofl:
 
Handpan var det ja :cautious:
1000005602.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 575
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 125
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 886
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 176
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp