Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag kan iaf inte färga om det förrän varmvattnet funkar igenFörlåt mitt blev pippi långstrupfärgat, får leva med det till i veckan
Om inte annat är det en indikator att du inte får vara med i liten hall-klubben.
Och generellt:
Jag skulle kunna ge bort lite hall till bättre behövande.
Pinterest är kanonbra för riktig inredningsinspiration. Du kan behöva experimentera lite med ordkombinationer (entryway, mudroom, front entry… och design, organise, ideas, inspo… och tiny, small osv.) men man brukar kunna hitta väldigt mycket idéer!Jag och sambon har röjt lite i hallen och kastat diverse saker, gamla skor etc.
Nu kollar jag på inspirationsbilder med hallinredning, för vi behöver något bättre system med förvaring av hundens grejer. MEN!
"Så inreder du din lilla hall".
"För den lilla hallen." Bla bla bla.
Och så är det bilder på en hall som är minst dubbelt så stor som våran och är så långt ifrån liten man kan komma.
Jag vill se bilder på förvaring i en liten hall, som ÄR en liten hall!
Oj, med ytterdörren har jag 4. Glömde.Jag kanske ska tillägga att den lilla hallen har 3 dörrar,ytterdörr, dörr till långhallen och en till en garderob + ett fönster
Tant kanske behöver få förklarat för sig att man får vad man betalar för kvalitetsmässigtNu stör jag mig på idioter på Facebook!
Min "adopterade lillasyster" har startat upp ett företag för hundrastning och verksamheten är godkänd av länsstyrelsen etc. Nu försöker hon göra lite reklam för sig i lokala grupper så folk får upp ögonen för henne.
En tant skrev några svar om att "va? Ta betalat för att passa hundar? Det gör jag gratis. Haha, ska kanske börja ta betalt så kan jag bli RIK!"
Håll tyst!
Varför inte stötta en ung tjej i sitt nystartade (och fullt godkända) företag? Heja på att det finns ungdomar som vill ta steget att starta eget?
Dessutom finns det troligtvis ett hyfsat kundunderlag här då det är en pendlarort och de få hunddagis som finns ligger en bra bit utanför byn.
Tant fick veta hut.Tant kanske behöver få förklarat för sig att man får vad man betalar för kvalitetsmässigt
Själv är jag tydligen för dyr när jag inte åker till andra sidan stan och rastar hund för 50/75 spänn. Då upphör hunden att vara mitt bekymmer också
Jag med vi jobbade torsdagen mellan jul och nyår 6 h. Jag känner att jag är bra på att ligga på soffan...Jag börjar jobba igen imorgon 2 veckors ledighet swishade förbi!
Eller hemmapulare tänker på att det behövs förvaring i ett husIbland undrar jag om arkitekterna tänker på att folk kanske har mer än ett par skor och en jacka?
Nä det är konstigt, det där! Jag är glad att vi har ett förråd i garaget (som iofs också används som förråd pga någon nöt har satt stolpar ivägen för att ens kunna köra in med en normalstor bil, men är utan värme).Eller hemmapulare tänker på att det behövs förvaring i ett hus
Som i mitt...
Jag skämdes här om året då en släkting kräkte ur sig något liknande till en ung tjej som var fotograf. Hon var jätteskicklig och visade upp ett galleri härliga bilder, men nej, man kan ju bättre själv... Och nej, fotografer skor sig inte på att få använda folks barn som modeller, det är liksom normalt att visa upp sitt eget arbete på nätet och ta betalt av kunden.Nu stör jag mig på idioter på Facebook!
Min "adopterade lillasyster" har startat upp ett företag för hundrastning och verksamheten är godkänd av länsstyrelsen etc. Nu försöker hon göra lite reklam för sig i lokala grupper så folk får upp ögonen för henne.
En tant skrev några svar om att "va? Ta betalat för att passa hundar? Det gör jag gratis. Haha, ska kanske börja ta betalt så kan jag bli RIK!"
Håll tyst!
Varför inte stötta en ung tjej i sitt nystartade (och fullt godkända) företag? Heja på att det finns ungdomar som vill ta steget att starta eget?
Dessutom finns det troligtvis ett hyfsat kundunderlag här då det är en pendlarort och de få hunddagis som finns ligger en bra bit utanför byn.
Hjälp... En del förstår inte hur pinsamma de är!Jag skämdes här om året då en släkting kräkte ur sig något liknande till en ung tjej som var fotograf. Hon var jätteskicklig och visade upp ett galleri härliga bilder, men nej, man kan ju bättre själv... Och nej, fotografer skor sig inte på att få använda folks barn som modeller, det är liksom normalt att visa upp sitt eget arbete på nätet och ta betalt av kunden.
Jag börjar jobba igen imorgon 2 veckors ledighet swishade förbi!
Fy vad hemskt det låter!Att vara atopiker. Faaan vad störigt det är när kroppen är känslig för typ allt. Kall luft är livsfarligt tycker min kropp. Astma + blir snabbt knallröd om kinderna, får utslag och kliar/bultar i flera timmar efteråt. Och när klådan lagt sig så är jag så torr att ansiktet typ ramlar av. Känner lite att det finns SÅ många människor som hatar att vara ute, kunde inte någon av dem fått de här besvären istället för jag som gärna är utomhus i timmar varje dag?
Ja det är SÅ STÖRIGT. Ett evigt smörjande, sommar som vinter.Att vara atopiker. Faaan vad störigt det är när kroppen är känslig för typ allt. Kall luft är livsfarligt tycker min kropp. Astma + blir snabbt knallröd om kinderna, får utslag och kliar/bultar i flera timmar efteråt. Och när klådan lagt sig så är jag så torr att ansiktet typ ramlar av. Känner lite att det finns SÅ många människor som hatar att vara ute, kunde inte någon av dem fått de här besvären istället för jag som gärna är utomhus i timmar varje dag?