Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska vi bilda en stödgrupp för oss som har för liten hall?Jag har precis lika stort (?) hus och pytteliten hall. Riktigt störande.
Jag tror att jag leder den tävlingen...Ska vi bilda en stödgrupp för oss som har för liten hall?
Precis, kasta!Sockar som inte sitter på plats utan snurrar runt på foten. Det räcker att jag vrider på benet/foten så hasar de runt eller av.
Mina brukar hasa av foten om jag har gummistövlar så jag går med ena eller båda sockarna nere runt själva foten, inte uppe ovanför ankeln.
De kanske har blivit gamla och behöver bytas ut?
Får väl slänga de dåliga sockarna så slipper jag störa mig på dem.
Jag tror att jag leder den tävlingen...
Den är faktiskt snäppet smalare än min. Grattis!?Jag tror att jag leder den tävlingen...
Jag har stor hall men 8 dörrar så det är dåligt med utrymme ändå.Ska vi bilda en stödgrupp för oss som har för liten hall?
Du får också vara med i gruppen!Jag har stor hall men 8 dörrar så det är dåligt med utrymme ändå.
Min hall är lite längre. Men jag har 5 ( ja du läste rätt 5) dörrhål i min hall.Jag tror att jag leder den tävlingen...
Jag har bara 3Min hall är lite längre. Men jag har 5 ( ja du läste rätt 5) dörrhål i min hall.
Om inte annat är det en indikator att du inte får vara med i liten hall-klubben.Jag har två frysar i min hall. Är det en förebild inredningsmässigt?
Hoppas det kommer gå bra för syrran ändå!Nu stör jag mig på idioter på Facebook!
Min "adopterade lillasyster" har startat upp ett företag för hundrastning och verksamheten är godkänd av länsstyrelsen etc. Nu försöker hon göra lite reklam för sig i lokala grupper så folk får upp ögonen för henne.
En tant skrev några svar om att "va? Ta betalat för att passa hundar? Det gör jag gratis. Haha, ska kanske börja ta betalt så kan jag bli RIK!"
Håll tyst!
Varför inte stötta en ung tjej i sitt nystartade (och fullt godkända) företag? Heja på att det finns ungdomar som vill ta steget att starta eget?
Dessutom finns det troligtvis ett hyfsat kundunderlag här då det är en pendlarort och de få hunddagis som finns ligger en bra bit utanför byn.
Det hoppas jag med!Hoppas det kommer gå bra för syrran ändå!
Klår dig! Sex dörrhål här!Min hall är lite längre. Men jag har 5 ( ja du läste rätt 5) dörrhål i min hall.