Vi har också försäkring som innebär ersättande bil oavsett anledning om vi blir stående någonstans.Då har du en verkligt bra försäkring, eller jag, bättre än min i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har också försäkring som innebär ersättande bil oavsett anledning om vi blir stående någonstans.Då har du en verkligt bra försäkring, eller jag, bättre än min i alla fall
Hur mycket tror det det stör mig, åkte från vinterland för att få bättre väder o utan snö.............................jo morsJag stör mig på att det är vinterväder på riktigt. Snö, is och svinkallt.
Allt man ska göra kräver så mycket kläder och planering.
Jag bor för sjutton i södra Sverige och vill ha milda vintrar utan snö!
Förjävligt med liten hall. Just nu letar jag efter någon sorts möbel som är skohylla, bänk och vanligt skåp i ett…Jag och sambon har röjt lite i hallen och kastat diverse saker, gamla skor etc.
Nu kollar jag på inspirationsbilder med hallinredning, för vi behöver något bättre system med förvaring av hundens grejer. MEN!
"Så inreder du din lilla hall".
"För den lilla hallen." Bla bla bla.
Och så är det bilder på en hall som är minst dubbelt så stor som våran och är så långt ifrån liten man kan komma.
Jag vill se bilder på förvaring i en liten hall, som ÄR en liten hall!
Inte för att vara sån - men satsa på Spanien nästa gångHur mycket tror det det stör mig, åkte från vinterland för att få bättre väder o utan snö.............................jo mors
Ja, jag fattar inte hur någon tänkte när detta hus byggdes. Jag hade en större hall i min lilla 1:a jag bodde i tidigare. Nu har vi visserligen ett litet hus (78 m2) men liiiite bättre hade de kunnat lösa det med just hallen.Förjävligt med liten hall. Just nu letar jag efter någon sorts möbel som är skohylla, bänk och vanligt skåp i ett…
Jag och sambon har röjt lite i hallen och kastat diverse saker, gamla skor etc.
Nu kollar jag på inspirationsbilder med hallinredning, för vi behöver något bättre system med förvaring av hundens grejer. MEN!
"Så inreder du din lilla hall".
"För den lilla hallen." Bla bla bla.
Och så är det bilder på en hall som är minst dubbelt så stor som våran och är så långt ifrån liten man kan komma.
Jag vill se bilder på förvaring i en liten hall, som ÄR en liten hall!
En vägghylla ovanför dörren, med några korgar att lägga saker i?Visa bifogad fil 136389
(Ursäkta, fick bli en bild där grejer som ska slängas ligger kvar innanför dörren pga vi ska strax åka iväg med det)
Men till höger i bild (vid nyckelskåpet) är dörren till badrummet och sen är det kök och sovrum på sidorna och vardagsrummet rakt fram.
Kompostgallret ska vi försöka plocka bort och se om våra skor får stå kvar eller om de fortfarande hamnar utspridda i hela huset.
Tack för förslaget!En vägghylla ovanför dörren, med några korgar att lägga saker i?
Svaret blevTjatade lite nu. Får se vad svaret blir.
Jag har precis lika stort (?) hus och pytteliten hall. Riktigt störande.Ja, jag fattar inte hur någon tänkte när detta hus byggdes. Jag hade en större hall i min lilla 1:a jag bodde i tidigare. Nu har vi visserligen ett litet hus (78 m2) men liiiite bättre hade de kunnat lösa det med just hallen.