Jag har retat mig länge, på många... Och gjort många meningslösa googlingar.Tack!
Du bara påminde mig om min irritation
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har retat mig länge, på många... Och gjort många meningslösa googlingar.Tack!
Jag antar att jag kan vara sån ibland även om jag försökerMed risk att bli varnad eller bannad....
Jag stör mig oerhört på bukefalister som skriver förkortningar som alla ska förväntas förstå trots att de är
a fullständigt obegripliga
b kan betyda flera olika saker
c väldigt lokala
Det är väl inte värre än att man kan fråga vad förkortningen står för...?Med risk att bli varnad eller bannad....
Jag stör mig oerhört på bukefalister som skriver förkortningar som alla ska förväntas förstå trots att de är
c väldigt lokala
Måste Googla ibland...Med risk att bli varnad eller bannad....
c väldigt lokala
Fast även den mest välutbildade personen man kan tänka sig lär stöta på ord som den inte förstår inledningsvis, inget konstigt eller för den delen tecken på att vara obildad om man behöver slå upp/googla!Läser en roman nu som också innehåller ord som jag måste Googla. Alazzi - obildad...
Undertecknas även mig, språkvårdare. Ingen kan alla ord!Fast även den mest välutbildade personen man kan tänka sig lär stöta på ord som den inte förstår inledningsvis, inget konstigt eller för den delen tecken på att vara obildad om man behöver slå upp/googla!
Att googla okända ord är ett tecken på bildningsiver, raka motsatsen till att vara obildad!Läser en roman nu som också innehåller ord som jag måste Googla. Alazzi - obildad...
Jag har retat mig länge, på många... Och gjort många meningslösa googlingar.
Du bara påminde mig om min irritation
Eftersom detta stammar från mitt inlägg...Undertecknas även mig, språkvårdare. Ingen kan alla ord!
Ja, vi kan utan problem konstatera att kommunikation som de avsedda mottagarna inte förstår är att klassa som mindre lyckadEftersom detta stammar från mitt inlägg...
Jag har inget emot etablerade förkortningar och ord!
Men egenpåhittat, sånt som bara används i en begränsad insatt krets eller sånt som kan vara dussintals olika saker - det stör mig.
framförallt är det exkluderande för andra än de insatta
Ja, vem har inte suttit med anteckningar man gjort och senare svurit över vad F de hemsnickrade, obegripliga förkortningarna betyder...Ja, vi kan utan problem konstatera att kommunikation som de avsedda mottagarna inte förstår är att klassa som mindre lyckad
Hur zka man annarz zkala dom?Sambon skalar potatis under rinnande vatten, det ljudet gör ont i hela huvudet! Men ingen ide att säga till.
Shit. Löste det. Det gick att redigera koden.Jag tänkte jag skulle starta en hemsida/blogg med wordpress och jag hatar blocksystemet. Det var mycket bättre förut. Jag lyckas inte alls att få det att se ut som jag vill nu. Hur jävla svårt ska det vara att sätta en bild i den önskade storleken på den önskade platsen?