Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förkyld och bara det är ju störande men min huvudsakliga störning är att jag hostar så "hårt" den här omgången. Vet inte varför men hostarna känns mer våldsamma och högljudda. Försöker dämpa för de stackars grannarnas skull men triggar istället igång attacker. :meh: :wtf:

Vill bli frisk!
 
Är du heeelt säker på att denna välsignade händelse inte ska vara i positiva tråden 🤔

Mvh Inget fan av kål 🙈

Skämt å sido så är det alltid trist att få sina odlingar skövlade 😔
Haha! 😂 Jag får skylla mig själv, lämnat grindarna öppna. Surt ändå, men fint att kunna bjuda dem på ett skovmål! Mangolden slank också ner, samt persiljan som var kvar under snön. Kreatur... :cautious::meh:
 
Min stackars mormor som överlevt två omgångar med bröstcancer ligger nu inne med metastaser i hjärnan och bästa vännen har samma dag blivit av med sin underbara gamla katt.. så jag antar att jag stör mig på Tiden just idag, och att jag gått runt och kvittrat som en solstråle hela dagen på jobbet, för hemska tanke om någon fick reda på att man är människa.
 
En läkare ska ringa mig idag, nån gång mellan 8-13 O_o

Sjukt störigt att inte ha en mer specifik tid och med min tur ringer han garanterat när jag kör bil i misärvädret :meh:

Och så råkar det hända något oväntat, och han ringer inte förän 17.30, när du står i duschen, eller något liknande... Har hänt mig :meh:
Heh, jag blev uppringd av polisen vid illa valt tillfälle en gång. Det blev ett förhör på skithuset :angel::rofl:
 
Jag har beställt nyttodjur för all ohyra på mina växter. Ullusnyckelpigor och ett stooort lass med oriusbaggar.
Såhär års skickas de till ombud. Står det iaf. Av nån dum jävla anledning har de skickat så de ska hamna i brevlådan, i minusgrader?! :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 103
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
484
· Visningar
24 123
Senast: Lilla
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 635
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp