Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser en julfilm och den har ingen text. Insåg att det var samma sak förra året och försöker leta någon kontakt för tv8 men det är viaplaygroup som enbart verkar ha kontaktväg för sina betalande kunder:banghead::down: Kan vara att den har samma problem även på viaplay vilket jag inte kan utreda så känns inte värt besväret.
 
Ser en julfilm och den har ingen text. Insåg att det var samma sak förra året och försöker leta någon kontakt för tv8 men det är viaplaygroup som enbart verkar ha kontaktväg för sina betalande kunder:banghead::down: Kan vara att den har samma problem även på viaplay vilket jag inte kan utreda så känns inte värt besväret.
Var nödd att kolla och på min tv är den textad 🙈

Nu zappa tillbaka till mord och död 😎
 
Ser en julfilm och den har ingen text. Insåg att det var samma sak förra året och försöker leta någon kontakt för tv8 men det är viaplaygroup som enbart verkar ha kontaktväg för sina betalande kunder:banghead::down: Kan vara att den har samma problem även på viaplay vilket jag inte kan utreda så känns inte värt besväret.
Började oxå titta på den utan text, men deraz dialekt var zvårförztådd zå gav upp
 
Försöker sälja en sak och får sådana här mindre trevliga meddelanden.
"Okej Men då skulle jag göra din betalning via FEDEX EXPRESS-leverans. FEDEX skickar en brevbärare hem till dig med kontanter i ett kuvert så fort du får pengarna, du ger då varan till brevbäraren och han skickar den hem till mig om det passar dig?"
Talade om för personen att det blir inget med det. Djäkla scammare.
 
Jag stör mig nog mest på mig själv just nu tror jag. Det snöar och blåser rejält men vi har APT idag och då ska man vara på plats på jobbet så jag tänkte att ja då lär jag väl åka in. Bussen försenad så fick ta morgonmötet via telefonen på vägen in, då frågar en kollega (som bor typ 10 min från jobbet) om det är okej att jobba hemifrån idag trots att det är APT. Ja absolut säger chefen. Så då ska nästan alla jobba hemifrån idag. Och där sitter jag på bussen och kämpar mig in till kontoret i snöovädret trots att jag har 40 minuters resväg…

Så. Lite sur på kollegor som bara utgår ifrån att det är OK att jobba hemifrån närhelst man vill trots att det är obligatoriskt att vara på plats (snöstorm är inte enda anledningen som brukar användas om vi säger så) men mest sur på mig själv som ska vara så jäkla duktig hela tiden och följa alla regler och hade jag lika gärna kunnat strunta i det.
 
Jag nämner för en person att jag funderar på att byta jobb, och följer med vad det finns för lediga jobb.
Men NEJ! Det är ju så hääärlig stämning på ditt jobb!

Hur tänker sig människan att hon vet något alls om hur stämningen är på mitt jobb? Hon har aldrig ens kommit in på anläggningen O_o Och då jag pratat med henne om jobbet har det nog mest varit suckar om tungt och slitigt.
 
Jag stör mig nog mest på mig själv just nu tror jag. Det snöar och blåser rejält men vi har APT idag och då ska man vara på plats på jobbet så jag tänkte att ja då lär jag väl åka in. Bussen försenad så fick ta morgonmötet via telefonen på vägen in, då frågar en kollega (som bor typ 10 min från jobbet) om det är okej att jobba hemifrån idag trots att det är APT. Ja absolut säger chefen. Så då ska nästan alla jobba hemifrån idag. Och där sitter jag på bussen och kämpar mig in till kontoret i snöovädret trots att jag har 40 minuters resväg…

Så. Lite sur på kollegor som bara utgår ifrån att det är OK att jobba hemifrån närhelst man vill trots att det är obligatoriskt att vara på plats (snöstorm är inte enda anledningen som brukar användas om vi säger så) men mest sur på mig själv som ska vara så jäkla duktig hela tiden och följa alla regler och hade jag lika gärna kunnat strunta i det.
Haha det är verkligen jag som får skylla mig själv idag att jag inte bara stannade hemma 😎 Sitter på bussen på väg hem igen efter att chefen uppmanade mig att åka hem när det började pratas om att ställa in bussar… så jag hoppade på första bästa buss som efter tre minuter fastnade bakom en annan buss som bara slirade i en uppförsbacke. Efter en halvtimme är vi nu på väg igen. Bra beslut jag tog imorse, verkligen 🤓
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 107
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
484
· Visningar
24 244
Senast: Lilla
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 638
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp