Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det batteriet jag har i min bilnyckel kostar 30 kronor om det köps på en dyr affär. Så det är inte någon hög kostnad. Har du provat och kolla om det finns film på youtube om hur batteriet ska bytas i nyckeln? Tänkte om du kunde få lite tips.
Wow!! Tusen tack!! Det fanns en video på Youtube. Jippie!

Känner mig lite korkad som inte ens tänkte på det. Tummen mitt i handen, typ.
 
Det batteriet jag har i min bilnyckel kostar 30 kronor om det köps på en dyr affär. Så det är inte någon hög kostnad. Har du provat och kolla om det finns film på youtube om hur batteriet ska bytas i nyckeln? Tänkte om du kunde få lite tips.
@alazzi Tänkte just tipsa om youtube, där hittade jag hur man skulle byta på min. Man skulle bända upp den på ett sätt och ställe som jag annars inte hade vågat själv :)
 
Nä detta är skandal. Efter sommarlovet så försvann sonens fritids, och sen nu detta… och rektorn skrev nåt i stil med ”det är bra att barnen tränas på förändringar”, jävla floskler är vad det är. Usch så arg nu! 🤮

Tränas på förändringar? Det var det dummaste jag hört. Barnen är med om förändringar under hela sin uppväxt bara av att vara vid liv. Kroppen förändras, årstider förändras, livet förändras. Jag har svårt att tänka mig ett enda barn som behöver tränas ytterligare på det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 110
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 454
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 643
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp