Söker filmklipp där kvinnor sexualiseras

AbCdE

Trådstartare
Jag söker klipp i filmer och serier där kvinnan/kvinnor sexualiseras till min undervisning. Jag har försökt att googla, men hittar inget bra. Måste vara från någon fri site typ youtube samt gärna med minutintervall. :bow:
 
För att utveckla vad jag är ute efter, tex hur kameran zoomar kvinnan nerifrån och upp, dvs mer regidetaljer än rollbeskrivningar
 
För att utveckla vad jag är ute efter, tex hur kameran zoomar kvinnan nerifrån och upp, dvs mer regidetaljer än rollbeskrivningar
Kom att tänka på när Blake Lively tar på sig våtdräkten i "The shallows", både jag och maken reagerade när vi såg den på bio att hon skippade byxor, och när hon drog upp dragkedjan på jackan är det inzoomat på bysten och hon sluter dra så att jackan är öppen för att framhäva bysten. När jag nu hittade klippet på youtube var det mycket inzoomat på ben och rumpa också. Kanske går att hitta mer om man orkar titta hela filmen, jag har inte sett den sen den kom ut.
Tidkod ungefär 0:40-1:10 i videon här, 1:02 för specifikt jackan.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 928
Senast: lundsbo
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 624
Senast: AbCdE
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 869
Senast: alazzi
·
Hundavel & Ras Aningen märkligt inlägg kanske, men jag hjälper en anhörig att hitta rätt ras till kommande hund (mest för att kunna hjälpa till att...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 750
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp