Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hatade Solstollarna när de kom, fattade inte hur alla kunde titta på detTänker på American Beauty när jag läser rubriken. Men annars solstollarna, HUR kan det ha varit accepterat?
WTFTypexempel. Male gaze.
Det där är bara den jag hittade snabbt. Det är otroligt fokus på Fox rumpa, bröst och andra delar i den filmen. Utmärkt exempel på hur de styr kameran där.
Verkligen!Sedan finns det ju filmer som mer uppenbart är fokuserade på att kvinnan "ska" sexualiseras sas. Jag tycker det är mer problematiskt när det är en mainstream action.
Typexempel. Male gaze.
Fast and FuriousSedan finns det ju filmer som mer uppenbart är fokuserade på att kvinnan "ska" sexualiseras sas. Jag tycker det är mer problematiskt när det är en mainstream action.
Jag har faktiskt lyckats undvika att se en enda. Har inte ens sett en full trailer och sörjer inte.Fast and Furious
Kvinnan sexualiseras visserligen, men hon filmas normalt. Jag tror det @AbCdE söker är när det bakas in i själva inspelningen, hur kameran fkuserar och sveper över kroppen.
Tycker de är underbara!Jag har faktiskt lyckats undvika att se en enda. Har inte ens sett en full trailer och sörjer inte.
Jag tror helt enkelt inte att de är min grej alls. Är inte det minsta sugen, inte ens i lilltån... och jag gillade ändå Con Air.Tycker de är underbara!
Är de fantastiska kvalitetsmässigt? Nej såklart inte, men det är underhållande.