Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg inga, om inte annat var nog oviljan i all förfäranMisstänker att det snart finns (om det inte redan gör) i en affär nära mej. Så det ska inte behövas.
Det fanns inte skumtomtar i låda?
Jo plast lådaMisstänker att det snart finns (om det inte redan gör) i en affär nära mej. Så det ska inte behövas.
Det fanns inte skumtomtar i låda?
Haha... Jag hade tyckt att en tvestjärt i sängen hade varit mycket värre än en spindel i sängen... Tvestjärtar är SÅ vidriga...Hittade en tvestjärt i sängen, såg något som rörde sig i ögonvrån och flög upp! Lugnade ner mig när jag såg att det inte var en spindel så den förpassades snabbt ut.
Har en myggjävel nånstans i sovrummet.
Jag tror inte jag hade bekymrat mig om nått av det. Tagit bort dem från sängen bara. Hos barndomskompisen slog jag ihjäl spindlar med bara händerna. Tvestjärtar tar jag bort med händerna.Haha... Jag hade tyckt att en tvestjärt i sängen hade varit mycket värre än en spindel i sängen... Tvestjärtar är SÅ vidriga...
Fast varför slå ihjäl spindlar ?Jag tror inte jag hade bekymrat mig om nått av det. Tagit bort dem från sängen bara. Hos barndomskompisen slog jag ihjäl spindlar med bara händerna. Tvestjärtar tar jag bort med händerna.
Barndomskompisens mamma emigrerade när hon hörde ordet. Bara för att retas var jag tvungen att ta dem med händerna. -du kan vell iaf ta en sko och slå ihjäl dem med.Fast varför slå ihjäl spindlar ?
Kanske värt att gå och prata med en psykolog eller liknade för att reda ut drömmarna?Drömmar. Jag orkar inte varje natt.
Fan, jag är kördJo plast låda
Att försöka klä sig för 9 grader när jag åker till jobbet men samtidigt inte dö i eftermiddag när det vid 17 ska vara 21 grader...
3 grader här, blev tunna trekvartsbyxor, linne och en tunn långärmad på det.Vi hade 6 grader i morse, lösning: shorts och tjocktröja
Jag har mjukisar under klänningen på morgonen som jag tar av mig på kontoret senVi hade 6 grader i morse, lösning: shorts och tjocktröja