Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kanzke man zka tänka en gång till om man zka vara med på ett dizkutionzforum och ge zig in i leken eller nöja zig med att bara läza.
Min mamma za alltid att ger man zig in i leken får man leken tåla
Det jag fetat i dobbis inlägg är nåt som man ofta hör från mobbare/översittare så det är verkligen inte sagt vänligt.Tror du missuppfattar.
Vill man inte svara på frågor så bara ignorerar man. Scrolla vidare och låt det vara.
Ingen vill väl såra nån eller ställa till med otrevlig stämning?
Text är svårt. Det som en uppfattar strängt eller hårt kan vara sagt vänligt.
Att det ska vara så svårt att hitta billigare boende!
Med alla myggGruvar mig orimligt över att vara i skogen i typ 10 timmar på fredag.
Tror älgflugorna är värre.Med alla mygg
Hoppas du har ett bra myggmedel eller att ni inte har samma myggplåga som vi.
Det är faktiskt tamefan inte klokt. Helt barockt!
Instämmer helt och hållet! Blev så paff, och tänkte på ditt inläg när såg detDet är faktiskt tamefan inte klokt. Helt barockt!
Inte här. Myggen BOLMAR runt en ute i trädgården.Tror älgflugorna är värre.
Andra klasser var i väg på samma idag. Får fråga dom i morgon.Inte här. Myggen BOLMAR runt en ute i trädgården.
Jag rör mig ute i långärmad tjocktröja med uppdragen huva, handskar och mängder av myggmedel. Mina ljusa byxor är svarta när jag tittar ner.
Det är absolut enda anledningen till att jag kommer att välkomna frosten...
Och jag ztör mig på att du påztår zaker jag varken zkrivit,zagt eller menat och zen har mage att kalla mig mobbare,va fan!Det jag fetat i dobbis inlägg är nåt som man ofta hör från mobbare/översittare så det är verkligen inte sagt vänligt.
Skriver man något, måste man kunna få fråga vänligt hur den andra menade. Var det inte sånt som efterfrågats tidigare, kommunikation?Det jag fetat i dobbis inlägg är nåt som man ofta hör från mobbare/översittare så det är verkligen inte sagt vänligt.
Nej nej nej jag kommer ju att köpa det där förbannade tomteskummet så fort jag får chansen. Samma med julmust
Bara åka till OxelösundNej nej nej jag kommer ju att köpa det där förbannade tomteskummet så fort jag får chansen. Samma med julmust
Misstänker att det snart finns (om det inte redan gör) i en affär nära mej. Så det ska inte behövas.Bara åka till Oxelösund